خبرگزاری کار ایران

خرمگاه: می‌دانیم از بازی استقلال چه می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۸۶۲

مربی تیم آلومینیوم اراک درخصوص بازی برابر استقلال تهران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با استقلال تهران گفت: با سلام خدمت همه هوادارن عزیز  آلومینیوم. به تیم خوب استقلال خیر مقدم می‌گویم. در رابطه بازی با این تیم باید بگویم که می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم. با تیم پر مهره استقلال مسابقه می‌دهیم که این هفته‌ها نتایج بسیار خوبی گرفته است. اما آن‌ها را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قدرتشان را به خوبی می‌شناسیم. 

وی در ادامه گفت: سه جلسه فنی بسیار خوب با بازیکنان داشته‌ایم و با تفکرات کادر فنی استقلال آشنایی کامل داریم. می‌دانیم که از بازی فردا چه چیزی می‌خواهیم. در تمرین نکات بسیار زیادی را به بازیکنان گفته‌ایم و امیدوارم با توانایی که دارند همه آن نکات را در بازی اجرا کنند. امیدوارم فردا به دور از هر حاشیه‌ای بازی خوبی ببینیم و هر تیمی که از موقعیت‌های خودش بهترین استفاده را می‌کند، برنده باشد که ان‌شالله تیم ما باشد.

خرمگاه در پایان غایبان تیمش مقابل استقلال را معرفی کرد و گفت: ما متاسفانه در بازی فردا محسن ربیع‌خواه و‌ میثم مجیدی را نداریم که اگر بودند خیلی می‌توانستند به ما کمک کنند. امیدوارم هر چه زودتر خوب شوند و بتوانیم آن‌ها را در زمین ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز