خبرگزاری کار ایران

ترابی: با همدلی نتیجه می‌‌گیریم / فدراسیون درمورد اسکوچیچ تصمیم خوبی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۸۶۱

هافبک تیم پرسپولیس درباره بازی مقابل گل گهر و تمدید قرارداد دراگان اسکوچیچ با خبرنگاران پس از بازی امشب صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل گل گهر در ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: ما تیم همدلی هستیم و به همین دلیل است که نتیجه می‌گیریم. امیدوارم در بازی‌های بعدی این همدلی‌ها ادامه داشته باشد و سه امتیازهای مهمی را که پیش رو داریم، کسب کنیم تا قدم به قدم به قهرمانی نزدیک شویم.

او درباره مشکلات مالی این تیم همچنین گفت: مشکلات وجود دارد و درباره مسائل مالی هم مشکل داریم و ان‌شاءالله آقای سمیعی رسیدگی کنند.

هافبک ملی پوش تیم پرسپولیس درخصوص تمدید قرارداد دراگان اسکوچیچ با تیم ملی گفت: این تصمیم خوبی بود که فدراسیون گرفت و با آقای اسکوچیچ ادامه می‌دهیم. امیدوارم که او هم مانند مرحله قبل پاسخ اعتماد فدراسیون فوتبال را بدهد که قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.

او درباره اینکه فصل گذشته هم یک گل مشابه به گل امروز مقابل گل گهر به ثمر رسانده بود، گفت: بله، فصل پیش هم یک گل به همین شکل زدم. آقا یحیی در تمرینات با ما این اتفاقات را تمرین می‌کند و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانم گلزنی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز