خبرگزاری کار ایران

عاشوری: مقابل استقلال و پرسپولیس برای ما پنالتی نگرفتند؛ قلعه نویی تحت فشار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۸۶۰

هافبک تیم گل گهر سیرجان درخصوص بازی مقابل پرسپولیس و مسائل داوری صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر عاشوری پس از بازی با پرسپولیس تهران به خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی انجام دادیم. با توجه به تغییر سیستمی که داشتیم در اوایل بازی کمی سرگردان بودیم اما در ادامه توانستیم بازی را در اختیار بگیریم. اگر آن صحنه مشکوک پنالتی گرفته می‌شد ما به بازی برمی‌گشتیم و حتی می‌توانستیم گل پیروزی را بزنیم. امروز مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم.

او درخصوص عملکرد گل گهر در این بازی گفت: این موضوع به خاطر تغییر سیستم ما بود اما هر چه از بازی گذشت تیم ما سوار بازی شد و دیدید که در 20 دقیقه پایانی پرسپولیس کاملاً عقب کشید و حتی تیرک دروازه این تیم را در چند نوبت به لرزه درآوردیم.

هافبک تیم گل گهر همینطور درخصوص اعتراضات قلعه نویی کنار زمین عنوان کرد: قلعه‌نویی واقعاً حق دارد چون مقابل هم پرسپولیس و هم استقلال پنالتی ما را نگرفتند شاید با گرفتن این پنالتی‌ها نتیجه دیگری رقم می‌خورد. چقدر باید به یک تیم فشار بیاید. قلعه‌نویی تحت فشار قرار گرفته و وقتی می‌بیند زحماتش اینگونه به بار نمی‌نشیند ناراحت می‌شود.

او اضافه کرد: البته بازیکنان گل‌گهر بیش از آنچه که فکر می‌کنید تلاش می‌کنند ولی باید منطقی هم باشیم. این تیم دومین سال است که در لیگ برتر حضور دارد و باید منطقی آن را مورد بررسی قرار داد. ما تا همین‌جا هم کار بزرگی کردیم ولی مطمئناً همینگونه محکم ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز