خبرگزاری کار ایران

محافظت کار: اشتباهات داوری ذوب آهن را به ته دره سوق می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۸۵۷

مربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار برابر تراکتور نسبت به اتفاقات این مسابقه اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، مجید محافظت کار در نشست خبری پس از دیدار برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: تمام موقعیت های بازی و زمین و زمان در اختیار ما بود. یکی از بهترین فوتبال هایی بود که تیم ما ارائه داد. به غیر از صحنه پنالتی که خیلی می شود در موردش صحبت کرد، دروازه بان ما حتی یک سیو هم نداشت.

او درخصوص پنالتی این بازی گفت: امیدوارم که من در مورد پنالتی اشتباه کرده باشم اما تصویر چیز دیگری می گوید. این اشتباهات داوری به صورت سریالی در حال رخ دادن برای تیم ماست. آقایان فدراسیون و کمیته داوران بیایند و بگویند که چرا باید در طول یک فصل به این اندازه اشتباهات سریالی داوری برای یک تیم رخ بدهد. تیمی با قدمت 52 ساله و سابقه فینال آسیا به راحتی حقش خورده می شود چون نه عضوی در هیئت رئیسه فدراسیون داریم و نه کسی را داریم که حق مان را بگیرد. کمیته انضباطی و استیناف در مورد لیگ سه رای هایشان صادر می شود ولی مهمترین رای فوتبال کشور که همه تمام لیگ برتر منتظر آن هستند، هفته هاست که مانده است. جلسات بدون نتیجه برگزار می شود و من فکر می کنم که در حال خریدن وقت هستند. الان فشار زیادی روی تیم های پایین جدول است.

محافظت کار درباره دیدار مقابل تراکتور افزود: بازی سایپا و پیکان و مصاحبه های عوامل تیم سایپا بعد از پایان بازی را نگاه کنید ببینید بعدش چه اتفاقی رخ داد. ذوب آهن هیچ گاه دنبال حاشیه نبوده است. مکتب ذوب آهن، مکتب سلامت است و می خواهد فوتبال بازی کند و تلاش می کند اما کسی نیست که حقش را بگیرد. در فوتبال ما اگر هوچی گری نباشد و کسی نیاید که شلوغ کاری کند، همیشه حق خوری می شود. صحنه ای که در 18 قدم ما رخ داد مهمترین صحنه بازی بود و نتیجه را رقم زد. یک ربع آخر توپ نبود، توپ جمع کن نبود! من نمی دانم چرا نظارتی وجود ندارد.

او با اعتراض به داوری اضافه کرد: بعد از 6 دقیقه وقت اضافه 2-3 دقیقه وقت بازی سر اینکه تراکتوری ها اسم بازیکن را اشتباه نوشته بودند تلف شد. این چیزها در عصر امروز خنده دار است که شما در لیگ برتر ایران بخواهی تعویض کنی و شماره و اسم بازیکن را اشتباه بنویسی. با این وجود داور روی 6:40 سوت زد. من خواهش می کنم اگر مساله ای است که ما از آن بی خبر هستیم و قرار است اتفاقی رخ دهد به ما هم بگویند که این همه حرص نخوریم. ولی اگر قرار است قوتبال مسیر خود را طی کند باید ورود کنند.

مربی ذوب آهن اضافه کردک واقعا شرایط فوتبال ما نگران کننده است. بزرگترین آدم ها مصاحبه می کنند و هشدار می دهند ولی خیلی زود همه فراموش می کنند. باشگاه ذوب آهن 52 سال قدمت دارد، یک شهر و استان نگران این باشگاه است ولی یک اشتباه داوری نتیجه بازی اش را عوض می کند. اگر در طول این فصل ذوب آهن از اتفاقات داوری سودی هم برده باشد من عذرخواهی می کنم. اشتباهات داوری ذوب آهن را به ته دره سوق می دهند. همه منتظر رئیس فدراسیون جدید بودند خب بسم الله شروع کنید.  

محافظت کار درمورد مسائل داوری همچنین گفت: ما هم باید مثل بعد از بازی سایپا و پیکان داد بزنیم و زمین و زمان را به هم بریزیم تا سه امتیازی که برایش زحمت نکشیدیم به حساب مان واریز شود تا تیم مان بماند. بازیکنان ما زحمت می کشند و کادرمان سکته می کند اما کسی توجهی نمی کند. دو هفته تیم ما دیرتر از نساجی بازی کرد مسئولان محترم این تیم پشت سر هم مصاحبه کردند خب الان چرا بازی ها را همزمان نمی کنید؟ چرا سایپا 50 دقیقه دیرتر از ما باید شروع کند یا نساجی یک روز دیرتر بازی کند. این برنامه ریزی ها شبهه برانگیز است. یکی بیاید شفاف بگوید که چرا کسی که اعتراض می کند اعتراضش وارد نیست مگر اینکه در هیئت رئیسه نفر داشته باشد. ما وظیفه داریم که حرف بزنیم الان دوستان می توانند توجه نکنند. چرا یک فصل بر علیه ذوب آهن سوت می خورد؟ چرا رای اعلام نمی شود؟ چرا بازی ها همزمان نیست؟ چرا نظارتی نیست؟ مربیان ما ناراحت بودند اعتراضی کردند ولی هی مثل کارت عروسی به آنها کارت دادند. هفته بعد هم با سایپا بازی می کنیم و این اتفاقات به ضرر ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز