خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس 3 - گل گهر یک/ سرخ‌ها برنده بازی جنجالی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۸۲۰

شاگردان گل محمدی با برتری مقابل گل گهر سیرجان بازی را به پایان بردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 19:50 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر بود.

نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر یک سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. مهدی ترابی در دقایق  12 از روی نقطه پنالتی و 27 برای پرسپولیس گلزنی کرد و یونس شاکری در دقیقه 39 یکی از گل‌ها را جبران کرد.

در نیمه دوم هم احمد نوراللهی در دقیقه 84 موفق شد یک گل برای پرسپولیس به ثمر برساند و اختلاف به دو گل رسید و نتیجه تا پایان پا برجا بود.

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، امید عالیشاه (80 - مهدی عبدی)، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی شیری، مهدی ترابی (1+90 - فرشاد فرجی)، سعید آقایی (1+90 - علی شجاعی) و شهریار مغانلو (69 - عیسی آل‌کثیر).

ترکیب گل‌گهر

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی (78 - مرتضی تبریزی)، محمد آقاجانپور (36 - بهنام برزای)، رضا شکاری (52 - گادوین منشا)، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده‌روح و امین پورعلی (52 - علی‌اصغر عاشوری).

 

کارت زرد:

رضا شکاری(43) از گل‌گهر و امید عالیشاه(23) میلاد سرلک(49) از پرسپولیس

 

شرح گل‌ها:

دقیقه 12: پرسپولیس 1 - گل‌گهر 0 (مهدی ترابی): شوت زمینی مهدی ترابی به سمت چپ دروازه گل‌گهر با عبور از زیر دستان حقیقی تبدیل به گل شد.

 

 

دقیقه 27: پرسپولیس 2 - گل‌گهر 0 (مهدی ترابی): پاس رو به جلوی سعید آقایی را مهدی ترابی با یک سرتوپ و شوت فنی استثنایی از سمت چپ محوطه جریمه به کنج دروازه گل‌گهر فرستاد و دومین گل خود و سرخ‌پوشان را به ثمر رساند.

 

 

دقیقه 39: پرسپولیس 2 - گل‌گهر 1 (یونس شاکری): سانتر زیبای احمدرضا زنده‌روح از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین را یونس شاکری در بین مدافعان پرسپولیس با ضربه سر چرخشی تبدیل به گل کرد.

 

دقیقه 84: پرسپولیس 3 - گل‌گهر 1 (احمد نوراللهی): دفع توپ ناقص مدافعان گل‌گهر از محوطه 6 قدم را احمد نوراللهی در پشت محوطه جریمه مهار کرد و با شوت روی پای استثنایی زد تا توپ پس از واکنش حقیقی وارد دروازه شود و گل سوم پرسپولیس را به همراه بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز