خبرگزاری کار ایران

مهدی علی نژاد: وزارت ورزش در کنار فدراسیون نجات غریق و غواصی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۹۴

معاون وزارت ورزش که ریاست مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی را بر عهده داشت بر حمایت این وزارتخانه از این فدراسیون تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون نجات غریق و غواصی، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون به منظور ارائه گزارش عملکرد سال 99 امروز چهارشنبه (9 تیرماه) به ریاست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در محل سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در بخش پایانی این مهدی علی نژاد گفت: فدراسیون های آبی در دوره کرونا آسیب زیادی دیدند چراکه در بیشتر ایام سال اماکن آبی تعطیل بودند، البته با پیگیری های صورت گرفته استخرهای روباز آغاز به فعالیت داشته اند.

وی ادامه داد: استخرهای سرپوشیده که شامل گروه سوم هستند فقط در شهرهای زرد می توانند فعال باشند، در کل آسیبی که در دوره کرونا به اماکن آبی و استخرهای سرپوشیده وارد شد غیرقابل جبران است. البته بانک‌ها به باشگاه دارها مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان کمک کردند که با توجه به طولانی شدن همه گیری کرونا کافی نیست.

علی نژاد تاکید کرد: با توجه به طولانی شدن ایام کرونا امیدواریم با واکسیناسیون‌ عمومی که قرار است تا پایان فصل پاییز انجام شود، شرایطی ایجاد شود که در سال جاری به بازگشایی استخرها برسیم.

معاون وزیر با بیان اینکه در عین حال مشکلات مالی برای استان ها که با دریا سر و کار دارند، ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این استان ها متحمل آسیب زیادی شده اند که ما از طریق وزارت کشور پیگیر مسئله هستیم تا با پرداخت هایی به ویژه به مناطق ساحلی،  کمک حال منجیان باشیم.

رئیس مجمع فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد: فدراسیون نجات غریق با دیگر فدراسیون ها متفاوت است، در زمینه سلامت کار می کند در عین‌ حال در موضوع غواصی می تواند موثر باشد. امید ما به فعال تر شدن این‌ حوزه است. امیدواریم با همکاری سایر ارگان ها ‌این حوزه فعالیت خود را سریعتر آغاز کند.

وی با تاکید بر اینکه مهدی حیدری از بدنه ورزش است، یادآور شد: امیدوارم اقدامات وی برای جامعه نجات غریق و‌غواصی راه گشا باشد. البته جا دارد از ایلخان نوری و مستجاب الدعو‌ه به خاطر زحماتی که پیش از این برای این فدراسیون متحمل شدند، تشکر کنیم.

معاون وزیر ورزش در پایان گفت: وزارت ورزش کنار فدراسیون است و تا به امروز حمایت های خوبی از فدراسیون داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز