خبرگزاری کار ایران

بوکسور اعزامی به المپیک : برای جنگیدن به توکیو می روم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۷۱

بوکسور المپیکی ایران گفت : نمی خواهم فقط مسافر المپیک توکیو باشم بلکه برای جنگیدن و کسب مدال به توکیو خواهم رفت.

به گزارش، شاهین موسوی بوکسور المپیکی با تاکید بر اینکه در المپیک حریف ضعیف وجود ندارد افزود: برترین های هر رشته ورزشی به المپیک راه پیدا می کنند به همین جهت حریف ضعیف معنا ندارد ؛ با اکثر حریفان آسیایی خود تجربه رقابت دارم  و می دانم که  بوکسورهای آسیایی رقیبان سرسختی محسوب می شوند.

وی ادامه داد: البته اروپا نیز بوکسورهای خوبی دارد و به طور کلی مبارزات سختی پیش رو داریم اما قدرت حریفان بی اهمیت است و مهم این است که ما بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: برای حضور در المپیک توکیو چندین سال زحمت کشیدم و برای جنگیدن می روم نه سفر! نمی خواهم فقط مسافر توکیو باشم و می خواهم با مدال به کشور بازگردم.

موسوی درباره حمایت های کمیته ملی المپیک گفت: خدا را شکر می کنم که کمیته ملی المپیک حقوق ها را به موقع پرداخت کرد؛ کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با توجه به حجم بالای وظایف و کارهایشان حمایت خوبی داشتند و به نفع ورزشکاران عمل کردند اما از هیئت تهران توقع بیشتری داشتیم که متاسفانه آنطور که باید نبود.

بوکسور المپیکی کشورمان درخصوص شعار کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ (همه برای ایران) گفت: با شنیدن شعار کاروان احساساتی شدم و عرق ملی ام به جوش آمد، همه ما فقط با یک هدف مشترک آن هم برای بالابردن پرچم ایران به توکیو می رویم و خودمان در درجه دوم قرار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز