خبرگزاری کار ایران

بازگشت اخباری به ترکیب تراکتور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۶۴

گلر ملی‌پوش تراکتور که هفته گذشته از سوی رسول خطیبی کنار گذاشته شده بود به اردوی این تیم برگشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور امروز باید در خانه و در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف ذوب آهن اصفهان برود و اولین بازی خود با هدایت فیروز کریمی را تجربه کند.

تغییر سرمربی در تراکتور منجر به تغییراتی در این تیم شده که اولین آن بازگشت محمدرضا اخباری، گلر ملی‌پوش و شماره یک این تیم به تمرینات گروهی و اردوی تیم است.

اخباری که در طول فصل بازیکن ثابت ترکیب تراکتور بود، به دلیل اختلاف با رسول خطیبی از این تیم در بازی هفته گذشته مقابل پدیده کنار گذاشته شد و پس از تغییر سرمربی مجدداً در تمرینات حضور پیدا کرد.

وی در اردوی تراکتور مقابل ذوب آهن و در فهرست این تیم حضور دارد و به نظر می‌رسد انتخاب اول فیروز کریمی برای بازی امروز هم حضور او درون دروازه باشد تا شاهد اولین تغییر در تراکتور با سرمربی جدید باشیم.

رسول خطیبی در زمان حضورش روی نیمکت تراکتور با بازیکنان زیادی مشکل پیدا کرد که به جدایی دژاگه و شجاعی و کنار رفتن سعید واسعی از این تیم منجر شد و به نظر می‌رسید اگر حضور او در جمع سرخپوشان تبریزی ادامه پیدا می‌کرد این موضوع در مورد اخباری و چند بازیکن دیگر هم رخ می‌داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز