خبرگزاری کار ایران

مدیر سابق روابط عمومی فدراسیون فوتبال سکوتش را شکست؛

رفتند دورهایشان را زدند، وقتی به توافق نرسیدند به سمت اسکوچیچ برگشتند!

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۴۶

مدیر سابق روابط عمومی فدراسیون فوتبال با گذشت حدود سه ماه از کناره گیری خود در اعتراض به سیاست های عزیزی خادم، سکوتش را شکست.

به گزارش ایلنا، علی جوادی که کمتر از یک ماه پس از انتصاب به عنوان مدیر روابط عمومی فدراسیون با عزیزی خادم و مشاوران وی به چالش برخورد،سه شنبه شب سکوت خود را شکست و در یک روم در کلاب هاوس به طرح انتقادات فراوان نسبت به عملکرد عزیزی خادم پرداخت.

وی گفت: جدایی من به دلیل بی احترامی به مردم در انتصاب سرپرست تیم ملی و برخی دیگر از تصمیمات بود که مشاوران رئیس فدراسیون مسبب آن بودند. متاسفانه در این مدت فدراسیون فوتبال به مردم و هواداران فوتبال بی احترامی کرد و تا جاییکه زورم می رسید برای تصحیح مباحث تلاش کردم اما جایی که زورم نرسید دیگر نماندم.

مدیر سابق روابط عمومی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فدراسیون فوتبال در ماه مبارک رمضان افطاری پرحاشیه ای  ترتیب داد و پس از انتقادات فراوان نسبت به این اتفاق، جلوی در فدراسیون گفتند میزبان یک باشگاه بود و وقتی باشگاه بعدا برایش بد شد و تکذیبیه داد. در این شرایط مشخص نشد چرا فدراسیون هزینه های انجام شده در این ضیافت را گردن باشگاه دیگری انداخته است.

جوادی افزود: فدراسیون فوتبال در این مدت با مردم صادق نبوده است. متاسفانه این فدراسیون درباره تیم ملی هم شفاف عمل نکرد. دیروز با یکی از نزدیکان اسکوچیچ صحبت می کردم که او می گفت فدراسیون رفته دورهایش را زده و وقتی با گزینه ای به توافق نرسیده به سمت اسکوچیچ برگشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز