خبرگزاری کار ایران

محمدرضا گرایی: بنا معمار کشتی فرنگی ایران است/ شرایط کشتی با آمدن دبیر خیلی بهتر شده است/ در المپیک فقط به طلا فکر می‌‎کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۰۶

قهرمان کشتی فرنگی در خصوص شرایط این رشته ورزشی و مسابقات پیش رو در المپیک صحبت کرد.

محمدرضا گرایی قهرمان کشتی فرنگی ایران در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط اردوها اظهار کرد: تاکنون 12 مرحله اردو برگزار شده است که دو اردو از این مرحله باقی مانده است. در تاریخ یازدهم تیر ماه دومین اردو برگزار می‌شود و این اردو، اردوی پایانی محسوب می‌شود و پس از آن آماده می‌شویم برای مسابقات المپیک.

وی افزود: خداراشکر شرایط خیلی خوبی داریم و با برگزاری دو اروی پایانی شرایط بهتر هم می‌شود و با تمام قوا آماده مسابقات می‌شویم.

دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان در باره تمریناتش با برادرش محمد علی بیان کرد: در اردو با برادرم تمرین می‌کنم و در خانه هم با او تمرین می‌کنم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی در مورد تعویق یک ساله المپیک توضیح داد: من در این یک سال تصمیم گرفتم در وزن 67 کیلوگرم المپیک کشتی بگیرم و پیش از این در وزن 71 کیلوگرم کشتی می‌گرفتم. با شرایطی که داشتم توانستم در مسابقات گزینشی با امتیاز بالا همه رقبایم را شکست دهم و سهمیه المپیک را کسب کردم و با نظر کادر فنی برای مسابقات المپیک توکیو انتخاب شوم.

در ادامه او در باره سطح مسابقات گزینشی توصیح داد: سطح گزینشی در مسابقات جهانی به شکلی بود که متاسفانه هیچ کدام از کشور های آسیایی نتوانستند سهمیه کسب کنند و سایر کشورها با تمام قوا آمدند. در مسابقات گزینشی قاره آسیا هم که خداراشکر توانستم تمام حریفانم را شکست دهم.

گرایی در مورد حضور محمد بنا در تیم ملی تصریح کرد: آقای بنا معمار کشتی فرنگی هستند و معروف هستند به آقای خاص کشتی، ایشان انگیزه‌ای در تمرینات و مسابقات به ما می‌دهند که به ما کمک می‌کند وحضورشان در کنار تیم قطعا مثمر ثمر است.

وی در خصوص حمایت ها توضیح داد: حمایت ها از طرف فدراسیون کامل بوده و هم از لحاظ تمرینی و هم از لحاظ شرایط خود کشتی گیران باید بگویم با حضور آقای دبیر در فدراسیون کشتی شرایط خیلی خوبی داریم و در این چند مرحله اردویی که آمدیم، هم خانه کشتی شهید ابراهیم هادی و هم خانه کشتی شهید صدرزاده کاملا بازسازی شد و آقای دبیر تا اینجای کار حمایت‌های وزارت ورزش خوب بوده و امیدواریم بعد از المپیک هم به وعده‌هایشان عمل کنند.

قهرمان کشتی فرنگی در خصوص هدف خود در المپیک بیان کرد: هر کشتی گیری که به المپیک می‌رود قطعا به طلا فکر می‌کند و من هم تلاشم را می‌کنم تا در مسابقات بتوانم مدال طلا را کسب کنم.

گفتگو از: محدثه بخشی

 

 

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز