خبرگزاری کار ایران

قاسمپور:برگرداندن کی روش اشتباه بزرگی بود

باید قرارداد اسکوچیچ را بلافاصله تمدید می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۰۲

پیشکسوت فوتبال ایران به تمدید قرارداد سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم قاسمپور در خصوص تمدید قرارداد دراگان اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی بد نبود. او الان شناخت بیشتری از فوتبال ملی ما پیدا کرده و نسبت به بقیه گزینه ها اولویت داشت. اسکوچیچ هم در تیم ملی نتیجه گرفته هم شناخت خوبی از فوتبال ما دارد، پس بهترین کار تمدید قرارداد او بود و در شرایط فعلی انتخاب مربی دیگر کاملاً کار اشتباهی بود.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد:همین الان فدراسیون ما کلی پول به ویلموتس بدهکار است و نمی توانست برای سرمربی تیم ملی هزینه فوق‌العاده زیادی انجام بدهد. ضمن اینکه در این چند روز شنیده می شد که کی‌روش هم گزینه هدایت تیم ملی است که به نظر من قبلاً امتحانش را پس داده و انتخاب دوباره اش به عنوان سرمربی تیم ملی خطای بزرگی بود.

قاسمپور در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی فدراسیون فوتبال چقدر در تمدید قرارداد اسکوچیچ تاثیر داشته اظهار داشت:مطمئناً مشکلات مالی اثر داشته است. واقعیت این است که کمتر مربی مطرحی با رقمی که اسکوچیچ به تیم ملی آمده قرارداد می‌بندد. الان هم که باشگاه‌های ما کلی به مربیان خارجی مثل استراماچونی و کالدرون بدهکار هستند. پس نمی شد یک خرج سنگین خارجی دیگر روی دست فوتبال گذاشت.

وی درباره اینکه آیا به نظرش تاخیر در تمدید قرارداد اسکوچیچ به تیم ملی ضربه می زند یا خیر؟ تاکید کرد:بالاخره این مسئله هم روی کار تیم ملی تاثیر داشت. می شد که قرارداد اسکوچیچ را خیلی زودتر تمدید کرد و نیاز نبود به این اندازه زمان صرف شود. اگر از همان اول قرار بود اسکوچیچ در تیم ملی بماند باید بلافاصله قراردادش تمدید می شد.از سوی دیگر گفته می‌شد اسکوچیچ همچنان با فدراسیون قرارداد دارد و دیگر نباید فرصت داده می‌شد که این حرف و حدیث‌ها در خصوص سرمربی تیم ملی مطرح شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز