خبرگزاری کار ایران

دکتر صالحی امیری:رادیو ورزش رادیوی اخلاق، افتخار و اقتدار ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۲۵۴

در آغاز بیست و سومین سال فعالیت شبکه رادیویی ورزش، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک رادیو ورزش را صدای ورزش ایران زمین نامید

به گزارش ایلنا، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در جشن آغاز بیست و سومین سال فعالیت رادیو ورزش اظهار داشت:

رادیو ورزش صدای جامعه، قهرمانان، پیشکسوتان و مربیان و ورزش ایران زمین است.

قدردان کسانی هستیم که در بیست و دوسال این نهال را به درخت تنومند تبدیل کرده اند و این آغازی است برای جهش و فتح قله های بیشتر.

همکاران بنده در صدا و سیما امروز نقش مهمی در به موفقیت رساندن ورزشکاران ما در مسابقات المپیک توکیو دارند.

رادیو ورزش رادیوی اخلاق و افتخار و اقتدار ملی است.مجموعه رادیو ورزش هم نقد منصفانه و تبلیغ منصفانه و مرزهای اخلاقی را رعایت می کنند.

همه اعم از رییس فدراسیون، مربی، وزیر ورزش و همه دست اندرکاران موظفیم پاسخگوی رسانه ملی باشیم.

بنده از روز اول پاسخگوی عزیزان رسانه ملی بوده ام و کمترین زمانی پیش آمده که نتوانم درخواست مصاحبه آنها را اجابت کنم.

تجلی عملکرد ما در ذهنیت اجتماعی رادیو و رسانه ملی است و این حلقه ارتباطی بهترین فرصت برای مسئولین هست. ما قدردان مدیران و مجریان هستیم. باید سرمایه های خود را ارج دهیم. باید انصاف و اخلاق را در ورزش جاری کنیم.

امروز مهم ترین نیاز جامعه عبور از ورزش قهرمانی به پهلوانی است که باید در توکیو ظهور و بروز داشته باشد.

می خواهیم در کنار کاروان ورزشی کاروان فرهنگی را همراه کنیم و تصویر جدیدی از ایران درخشان را به دنیا نشان دهیم.هیچ تمدن و فرهنگی در دنیا به بزرگی به فرهنگ ایرانی نمی رسد و رسانه ملی می تواند مروج این فرهنگ بزرگ به دنیا باشد.

بعد از همین جشن سالگرد رادیو ورزش، در مجموعه فرهنگی عباس آباد با همکاری شهرداری تهران ورزات ارشاد مراسمی برگزار میشود که همه دستگاههای فرهنگی یک پیام واحد را به ملت ایران اعلام کنیم که ورزش قهرمانی علاوه بر نمایش اقتدار نمایش اخلاق را نیز خواهد داشت. ورزش قهرمانی بدون سکوی پهلوانی ناقص و ابتر هست.

از طرف خودم، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پاراالمپیک و ۵۲ فدراسیون عرض می کنم که ما قدردان زحمات شما عزیزان بوده و هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز