خبرگزاری کار ایران

قنبرزاده: شفاف‌سازی، نظم و انضباط باید سرلوحه کار فدراسیون باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۱۶۰

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در نشستی که صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و روسای کمیته ها و دپارتمان‌های فدراسیون برگزار شد، دقایقی را سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا، منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در جمع مسئولان کمیته ها و دپارتمان های فدراسیون فوتبال گفت: بعد از گذشت سه ماه از فعالیت‌های مختلفی که صورت گرفته، معتقدم فدراسیون روی پای خود ایستاده و با حمایت همه جانبه در راستای اجرای برنامه‌های خود پیش می رود.

وی ادامه داد: در حین کار اگر همدلی و وحدت نباشد، بدون شک موفقیتی در پیش نخواهد بود. خوشبختانه با همدلی و تلاش و پشتکار رئیس و مجموعه فدراسیون فوتبال، اکنون شاهد اجرای برنامه های خود به شکل مناسب هستیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون ادامه داد: فرآیندی که در این ۳ ماه طی شد در کنار تجارب دیگری که داشتم به این نتیجه رسیدم کار پر خطر و پر ریسک پیش‌روی ما بوده و زمان نیاز داریم تا به هدفمان برسیم. در واقعا آبرو و حیثیت مدیریتی مجموعه‌ای که اکنون در فدراسیون حضور دارند، در میان بود. شکر خدا که تاکنون موفق هستیم.

قنبرزاده افزود: نگاه ما به آینده است. شفاف سازی، نظم و انضباط باید در سرلوحه کاریمان باید باشد. اصلاح امور همکاری همه حوزه ها را می طلبد. ما یک تیم هماهنگ هستیم به نام فدراسیون تا ضربه نخوریم. بیشتر از گذشته در افکار عمومی رصد می‌شویم بر همین اساس باید توجه بیشتری به ساختارها و برنامه های خود داشته باشیم.

وی در پایان درباره ابهام فعالیت بین دپارتمان و کمیته ها افزود: این اقدام در اساسنامه منطبق با قوانین فیفا است. کمیته ها وظایف سیاست گذاری، برنامه‌ریزی دارند و برنامه اهداف کلان سیستم را طراحی می‌کنند و دپارتمان‌ها نیز مسئولیت اجرایی دارند. در بحث حوزه راهبردی نیز باید برنامه ها را تبدیل به کار کیفی کنیم تا خروجی مثبتی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز