خبرگزاری کار ایران

کریمی: هر بازی برای تراکتور حکم یک فینال را دارد/ زور دارد تیم‌های کم سابقه تر از ما رتبه بالاتری در جدول دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۱۱۳

سرمربی جدید تراکتور در مورد شرایط تیمش و بازی مقابل ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، فیروز کریمی در مورد بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: با توجه به اینکه فردا بازی حساسی با ذوب‌آهن داریم که همیشه جزو رقبای قابل‌اعتنا بوده، امروز آخرین جلسه تمرینی را برگزار کردیم. به دلیل اینکه من دیر به تیم اضافه شدم، امروز خلاصه‌ای از کار فردا را در کلاس تئوری به بازیکنان گفتم و طی تمرین نیز به صورت عملی به مرور تاکتیک‌ها پرداختیم.

وی ادامه داد: با شرایطی که الان به وجود آمده، هر بازی برای ما حکم آخرین بازی و فینال را برای رسیدن به جمع تیم‌های بالای جدول دارد و تصورم بر این است که تیم‌مان به این قضیه واقف باشند و بتوانند در آینده بدون در نظر گرفتن امتیازی که می‌گیریم، بازی خوبی ارائه دهند.

کریمی در خصوص تلاش بازیکنانش برای ارائه بازی خوب گفت: نتیجه دست خدا است، یک موقع می‌بینید که خیلی بد بازی کردیم اما صاحب 3 امتیاز شدیم و یک موقع هم خیلی خوب بازی کردیم و فقط یک امتیاز گرفتیم. اما قول می‌دهم که فردا بر اساس تمرینات و کارهایی که امروز انجام دادیم و از هفته آینده با تمرینات صبح و عصر کار را بهتر می‌کنیم. نمی‌خواهیم خیلی زمان را از دست بدهیم و ان‌شاءالله بعد از چند جلسه تمرین به شرایطی برسیم که بتوانیم نتایج و بازی‌های مطلوبی را ارائه بدهیم.

سرمربی تراکتور در خصوص وضعیت مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: ما مصدومان زیادی داریم، تعدادی از بازیکنان در تمرین حضور ندارند که متأسفانه بازیکنان تأثیرگذارمان هم هستند. یک تعداد هم مصدوم هستند که با نظر پزشک آرام‌آرام کار را شروع کرده‌اند تا در هفته‌های بعد به جمع‌مان اضافه شوند. مشکلی که الان داریم، نبود تعدادی از بازیکنان تأثیرگذارمان است که مصدوم بوده و در تمرین غایب هستند.

وی در رابطه با هواداران تراکتور گفت: می‌دانم که به هواداران سخت گذشته است. در جلسه تئوری به بازیکنان گفتم، مواقعی هست که با پرسپولیس، استقلال و سپاهان در کورس قهرمانی هستیم و قابل قبول است اما علی‌رغم احترامی که برای همه تیم‌ها قائل هستیم، خیلی زور دارد که با این قدمت، صلابت و پیشینه دیرینه و بسیار روشنی که تراکتور دارد، تیم‌هایی که اصلاً جایی سابقه زیادی در لیگ برتر هم نداشتند، بالای سر تیم ما هستند. این مقداری برای‌مان قابل قبول نیست  اما تلاش‌مان را می‌کنیم که ان‌شاءالله این مشکل را مرتفع کنیم و خودمان را به مدارج بالا برسانیم.

کریمی با اشاره به جایگاه تراکتور در جدول رده‌بندی ادامه داد: از تیم بر مبنای تعداد تمریناتی که انجام می‌شود، باید انتظار داشت. هواداران خوب‌مان هم باید به این موضوع واقف باشند که هستند. تمرینات را فشرده انجام می‌دهیم تا به شرایطی برسیم که در رقابت با رقبای اصلی‌مان نتایج قابل قبولی کسب کنیم. درست است که الان جایگاه بالایی نداریم اما رقبای اصلی تیم ما در جدول همیشه 3 تیم بالای جدول هستند.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله اگر خدا عمری داد و با توجه به اینکه مشکلات و گرفتاری‌های گذشته، مثل نیم‌فصل که به من گفتند و همه می‌دانند که درگیر مشکلات زندگی‌ام بودم؛ مرتفع شده و دیگر وجود ندارد، ان‌شاءالله بتوانم تیم خوبی بسازم که در اینجا یادگار بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز