خبرگزاری کار ایران

سعید الهویی: قلعه‌نویی و گل‌محمدی مثل دنیرو و آل‌پاچینو هستند/ اجازه دهیم نتایج در درون زمین رقم بخود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۸۱

مربی گل گهر امیدوار است فردا بدون دخالت خارجی شاهد یک بازی زیبا بین این تیم و پرسپولیس در زمین بازی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید الهویی مربی تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با پرسپولیس تهران گفت: ابتدا باید بگویم خیلی متاسفم هستیم برای اتفاقاتی که در هفته گذشته رخ داد و این اتفاقات به هیچ وجه برای فوتبال ما خوشایند نبود. بارها درباره واژه عدالت و VAR ‌صحبت کردیم و از این به بعد می‌خواهیم با یک دید دیگر به این ماجرا نگاه کنیم.

وی افزود: چند سال پیش دو  بازیگر بزرگ جهان سینما آلپاچینو و رابرت دنیرو در یک تصویر دیده شدند. فردا هم رقابت بین بزرگ‌ترین و موفق‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران و همچنین یک مربی جوان و صاحب سبک است.  آن چیزی که فردا برای ما مهم است این است که دیدار فردا ویترین فوتبال ایران است و رقابت بین دو تیم خوب با بازیکنان خوب و کادرفنی خوب، بدون دخالت بیرونی یک رقابت جذاب و تماشایی برای مردم باشد. اجازه دهیم تیمی که فردا مستحق پیروزی است و کمتر اشتباه می‌کند برنده شود. اتفاقاتی که هفته گذشته افتاد به خوبی نشان داد در هفته های اخیر متاسفانه به خصوص برای تیم های آقای قلعه نویی رخ نداده است. باید بگویم در این سالها ذهنیتی برای ما شکل گرفته که بازیکنی که در محوطه ما باد بهش بخورد پنالتی است ولی بازیکنان ما در سخت ترین شرایط پنالتی گرفته نمی‌شود. ما این ذهنیت را کنار می‌گذاریم.

الهویی تاکید کرد: فردا در دیدار بهترین های ایران، تمام تمرکز ما روی بازی است تا هواداران از ان لذت ببرند و انتظار داریم تمامی کسانی که عوامل این دیدار هستند این فرصت را مهیا بکنند تا با برقراری عدالت شاهد یک بازی زیبا باشیم و این خواسته ما از بازی فردا است.

او در مورد بازی رفت دو تیم بیان کرد: آقای قلعه نویی درخصوص بازی رفت بارها با بازیکنان و کادرفنی صحبت کرده اند. در مورد اشتباهات فردی که انجام دادیم و دقایقی که تمرکز نداشتیم و همچنین در مورد اتفاقات عجیب و غریبی که رخ داد و آقای گل محمدی در مورد آن صحبت کردند با هم حرف زدیم. اختلافات فنی بازی هیچ تناسبی با نتیجه بازی نداشت ولی درس بزرگی برای ما شد که یاد بگیریم در بازی های بزرگ تمرکز داشته باشیم.

الهویی در خصوص اینکه چرا این تیم در برخی از بازی ها به سادگی گل می‌خورد گفت: وقتی یک تیمی گل می‌خرود شما باید در مسائل مختلفی ان را ریشه یابی کنید. یک بخش از آن فردی و ذهنی است و بخشی دیگر تاکتیکی. آقای قلعه نویی کادرفنی را مسئول کرده که در این خصوص ریشه یابی کنند و ان را مرتفع کنیم و این ها نقشه های برای گل گهر در فصل بعد خواهد شد.

در پایان الهویی در مورد محرومین و مصدومین این تیم گفت: خدا را شکر محرومی نداریم. ​طبیعتا به خاطر نزدیکی دو بازی پروسه ریکاوری بازیکنان برای ما مهم بوده است ان‌شالله تمامی بازیکنان در اختیار آقای قلعه نویی هستند تا در برابر پرسپولیس قرار بگیرم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز