خبرگزاری کار ایران

سقوط امباپه

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۷۹

پنالتی که امباپه مقابل سوئیس از دست داد، حکم سقوط او و تیمش را در مرحله حذفی یورو 2020 امضا کرد.

به گزارش ایلنا، 28 ژوئن 2021، روزی است که کیلیان امباپه مدت‌ها به خاطر می‌آورد، متأسفانه به دلیل شکست بزرگ. مهاجم جوان دوشنبه شب پنالتی سرنوشت ساز مقابل سوئیس را از دست داد تا فرانسه را به خانه بفرستد.

در ضربات پنالتی حتی یک پنالتی از دست نرفت و امباپه پنالتی پنجم فرانسه را در اختیار داشت. هنگام آماده شدن او برای این ضربه، عدم اطمینان و اضطراب در چهره بازیکن وجود داشت، بازیکنی که در طول 120 دقیقه فوتبال کمکی به تیمش برای کسب نتیجه و تغییر روند بازی به صورت حساس نداشت.

یان سومر درست حدس زد و سوئیسی‌ها با مهار ضربه پنالتی امباپه که حتی به دلیل از دست دادن این پنالتی یکی از همبازیانش هم به سمتش نرفت، راهی دور بعدی مسابقات شدند. او به عنوان یکی از ستاره‌های احتمالی این مسابقات به یورو آمد اما اکنون در حالی در یک هشتم نهایی کنار رفته که نه تنها ستاره نشد، بلکه تا مدت‌ها خاطره تلخ حذف و شکست خروس‌ها را در ذهن هواداران به جای گذاشت.

امباپه صفر - کریم بنزما 4

امباپه حتی یک گل آفساید هم با توجه به موقعیت‌های انگشت شمار فرانسه در این مسابقات به ثمر نرساند و بدون گل زده این جام را ترک کرد. بازیکن کنار او، کریم بنزما، با عشق و انگیزه برای بازگشت به مسابقات ملی، یورو را را با چهار گل زده به پایان رساند.

پیام امباپه

مهاجم فرانسوی در پی حذف تیمش صحبت کرد و از حسرت خود برای از دست دادن پنالتی به هواداران فرانسه گفت. او نوشت: "کنار آمدن بسیار دشوار است، غم و اندوه پس از این حذف بسیار زیاد است زیرا ما نتوانستیم به هدف خود برسیم. من پنالتی را خراب کردم، می‌خواستم به تیم کمک کنم اما نتوانستم. امشب خوابیدن دشوار خواهد بود، اما این فراز و نشیب‌های این ورزش است که من آن را خیلی دوست دارم. من می‌دانم که هواداران ناامید شده اند، اما می‌خواهم از آن‌ها برای حمایتشان و اعتقاد به ما تشکر کنم. به سوئیس تبریک می‌گویم."

مشکلات فرانسه

عدم درخشش امباپه همانطور که انتظار می‌رفت مشکل اصلی فرانسه در این مسابقات بوده است، اما این تنها مشکل آنها نبود. گل‌ها عجیب بودند. پس از شروع خوب مقابل آلمان، از بازی دوم مقابل مجارستان ضعف دفاعی فرانسوی‌ها مشهود شد. پرتغال هم موفق شد دو گل به آنها بزند، پیش از اینکه در بازی شب گذشته سوئیس سه مرتبه موفق به گلزنی شود. بنزما و همچنین پل پوگبا عملکرد مداوم خوبی در طول مسابقات داشتند. اما، به عنوان یک مهاجم، عدم توانایی برای زدن یک گل، فشار سنگینی را روی دوش امباپه می‌گذارد. اگرچه نکته مثبت این سقوط می‌تواند این واقعیت باشد که متحمل شدن اولین ناامیدی بزرگ در رده ملی آن هم تنها در 22 سالگی فقط او را به بازیکن بهتری برای آینده تبدیل خواهد کرد.

مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز