خبرگزاری کار ایران

مربی سایپا: کمیته داوران بهتر از همه ما می‌داند چه داوری برای بازی انتخاب کند/ بیانیه و اعتراض قبل از بازی کهنه و نخ نما شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۶۴

مربی تیم سایپا از شرایط تیمش برای بازی با پدیده صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی زارعی، مربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده اظهار داشت: در مورد تیم سایپا باید بگویم ما بازی قبلی مقابل صنعت نفت آبادان عملکرد خوبی داشتیم و در 30 دقیقه نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی ساختیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. گرمای هوا یکی از دلایلی بود که بچه ها از لحاظ بدنی دچار افت شدند. در نیمه دوم با توجه به اینکه در اوایل نیمه روی یک ضربه ایستگاهی و یک غفلت گل خوردیم و با وجود شرایط جوی بد توانستیم فشار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم و حتی توپ را به تیر دروازه هم زدیم و بدشانس بودیم. حداقل حق ما مساوی بود ولی نتیجه را واگذار کردیم.

وی افزود: بعد از بازی با توجه به زمان محدودی که داشتیم تمرینات خوبی انجام دادیم و توصیه‌های خوبی از سوی آقای کمالوند انجام شد و بازیکنان با درک کافی از شرایط تیم و شرایط جدول آماده هستند تا با تلاش بیشتر نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری داشته باشند. پدیده هم تیم خوب، جوان و با برنامه‌ است که کار سختی مقابل آنها داریم ولی امیدواریم شانس با ما یار باشد و بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

مربی سایپا در مورد شرایط سخت این تیم برای ماندن در لیگ گفت: ما در شرایط سختی به سایپا آمدیم و من به شخصه سابقه بازی در راه آهن و بازی در این شرایط را داشتم و در آن مقطع با همدلی توانستیم تیم را حفظ کنیم و حالا با توجه به صحبت های آقای کمالوند برای بازیکنان این همدلی را در تیم می‌بینم که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و از منطقه خطر دور شویم.

زارعی در مورد اعتراض پیکانی‌ها به حکم بازی با سایپا و تغییر شرایط جدول توضیح داد: من در مورد این مسائل صحبت نمی‌کنم و فقط این را بگویم که تخلف انجام شده و مراج ذی صلاح به آن ورود کرده و در موردش تصمیم خواهند گرفت و حتم داریم عدالت را اجرا می‌کنند.

وی در مورد اعتراض تیم پدیده به چینش داوری گفت: من در این مورد باید بگویم عزیزانی که در کمیته داوران حضور دارند حساسیت بازی ها را درک می‌کنند و خیلی بهتر از ما درک می‌کنند و خواسته همه ما این است که عدالت رعایت و اجرا شود. این مسائل قدیمی شده که قبل از بازی مصاحبه می‌کنند و بیانیه می‌دهند تا به داور فشار بیاورند تا به صورت غیر عمد به سود آنها سوت بزنند. ما به سلامت داوران و کمیته داوران ایمان داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز