خبرگزاری کار ایران

حمید مطهری: نتیجه بازی رفت ما را گول نخواهد زد/ گل گهر تیم قابل احترامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۲۹

مربی پرسپولیس معتقد است این تیم فردا بازی سختی را در برابر گل گهر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلناف حمید مطهری مربی تیم  پرسپولیس تهران در نشست خبری قبل از بازی با گل گهر سیرجان در خصوص این بازی گفت: نتیجه بازی رفت ما با گل گهر تیم ما را گول نخواهد زد. می‌دانیم گل گهر تیمی خوبی است و سرمربی خوب و با تجربه ای را در اختیار دارد و تیم قابل احترامی هستند. این تیم از دفاع شروع به بازی سازی می‌کنند. ما فردا بازی سختی در برابر این تیم داریم و قطعا فردا در یک بازی رو به جلو و هجومی به دنبال آن هستیم تا تاکتیک خود را به حریف دیکته کنیم و بتوانیم نتیجه مدنظر را کسب کنیم.

وی افزود: در بازی های پیش رو کار سختی را در پیش خواهیم داشت. در این 6 هفته تیم های موفق هستند که تلاش و اراده داشته باشند. در این سالها دیده ایم که پرسپولیس این تلاش و اراده را داشته است و آن را عملیاتی و اجرایی کرده است. بازیکنان زحمت کش و پرتلاش هستند تا بتوانیم موفق شویم. 

او در پاسخ به این سوال که برخی تقابل گل گهر با پرسپولیس را به خاطر حضور قلعه نویی تقابل استقلال با این تیم می‌دانند گفت: علاقه ای ندارم در خصوص این موضوع صحبت کنم.  ما به دنبال انجام وظایف خود در پرسپولیس هستیم و همیشه نشان داده ایم که امارهای خوبی در برابر همه تیم ها داریم و آقای قلعه نویی  مربی قابل احترامی هستند و به این حواشی توجه ای نداریم و گل محمدی نیز نشان داده است هر جایی که در به عنوان سرمربی حضور داشته است نتایج خوبی گرفته است. 

مطهری در مورد صدرنشینی پرسپولیس درحالی که 6 هفته  به پایان لیگ بیستم مانده است اظهار داشت:  صدرنشینی و حفظ ان کار سختی است و مثل راننده ای می‌ماند که همیشه باید حواسش به جلو باشد و پرسپولیس اینگونه است. گه گاهی باید حواس او به آینه های بغل باشد ولی هواس یک راننده باهوش همیشه به جلو است و پرسپولیس نیز فقط به جلو نگاه می‌کند و  نگاه ما به این 6 بازی است. تمام فکر و تمرکز بازیکنان و کادرفنی برای حفظ صدرنشینی و در نتیجه قهرمانی است. 

مربی پرسپولیس در مورد وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان این بیان کرد: باشگاه دارد کار خود را انجام می‌دهد. اما کادرفنی نظرات خود را به باشگاه منتقل داده است و ان ها نیز به صورت شفاهی با بازیکنان صحبت کرده اند و از اینجا به بعد این موضوع برعهده باشگاه است و می‎‌دانم با بازیکنان صحبت شده و انها به دنبال تمدید قراردادها هستند. اما این موضوع نباید تمرکز ما را  برای ادامه بازی ها برهم بزند.

وی در خصوص محرومین و مصدومین پرسپولیس گفت: ما سه بازیکن از تیم ملی داریم. سه نکته است که باید آنها را مطرح کنم. بازیکنان ما نقش کلیدی در موفقیت تیم ملی داشتند و آسیب دیدند اما اولویت اول پرسپولیسی ها تیم ملی و نام مقدس ایران است . نکته دوم یک ضرب المثل می‌گوید کلیدها را همیشه روی یک جا کلیدی آویزان نمی‌کنند پس بنابریان ما بزایکنان کلیدی دیگری داریم و می توانیم جایگزین کنیم و نشان دادیم همیشه یک تیم فوق العاده هستیم. نکته سوم این است که ما هیچ وقت دنبال عذر بهانه نبودیم و فرار رو به جلو نبودیم یک چیز شما را به موفقیت می‌رساند و آن این است که همیشه قوی تر از بهانه هایت باشی.

مطهری در پایان افزود: بازیکنان ما فوق العاده با حجب  و حیا هستند و همیشه با کار خود کیفیت خود را نشان داده‌اند. من از باشگاه توقع دارم بیشتر قدم بردارند با این وجود که می‌دانیم همیشه در تلاش هستند. این تیم سال ها دارد قهرمان می‌شود و  بازیکنان آن بیشتر از این است. آنها اهل جنجال نیستند و همیشه به دنبال آن بودند تا مشکلات را درون خودمان حل کنیم.  امیدوارم هرچه سریع تر مشکلات بازیکنان حل شود و آنها دغدغه مالی نداشته باشند و این یک تعهد دو طرفه است و پایاپای باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز