خبرگزاری کار ایران

عسگری: کرونا امانم را برید؛ 40 درصد ریه‌هایم درگیر شده بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۹۵۲

کاپیتان تیم نفت مسجد سلیمان می‌گوید پس از چندین روز درگیری با ویروس کرونا اکنون وضعیت بهتری دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عباس عسگری که به دلیل مصدومیت مدتی از تمرینات تیم نفت مسجد سلیمان دور بود، در اردوی تهران این تیم حضور داشت و سپس با بازگشت به مسجد سلیمان، به ویروس کرونا مبتلا شد.

عسگری در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با ابتلا به کرونا اظهار داشت: حدود 9 روزی می‌شود که به کرونا مبتلا شدم و حدود 5 روز هم بستری بودم. چند روزی است که به بیمارستان می‌روم، سرم می‌زنم و مجددا به خانه برمی‌گردم. 

او ادامه داد: سه یا چهار روز دیگر باید تست بدهم و اگر این تست منفی شود آن زمان می‌توان گفت که دیگر مبتلا نیستم. به من گفتند که بعد از این سرم‌ها چند روز طول می‌کشد که تست بدهم. از تهران که برگشتم حالم وخیم شد و نمی‌دانم که کجا مبتلا شدم اما با سی تی اسکنی که گرفتیم مشخص شد 30 تا 40 درصد ریه‌هایم درگیر شده بود.

عسگری در مورد وضعیت فعلی خودش گفت: الان چند روزی است که وضعیت بهتری دارم اما کرونا واقعا امانم را بریده بود. در خانه تنها قرنطینه هستم و خداراشکر که کسی از خانواده‌ام درگیر ویروس نشده‌اند. بعد از این سرم‌ها امیدوارم که تست‌ها منفی شود و زودتر به تمرینات برگردم. از تمام عزیزانی که در این مدت پیام داده و به من روحیه داده‌اند هم متشکرم از همه می‌خواهم که مراقب سلامتی‌شان باشند و پروتکل‌های بهداشتی را هم رعایت کنند تا به این بیماری بی رحم مبتلا نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز