خبرگزاری کار ایران

پیشنهادات اروپایی و قطری برای قایدی/ استقلال به جدایی ستاره ملی پوش رضایت می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۸۴۰

مهاجم ملی پوش تیم استقلال تهران مورد توجه باشگاه‌های اروپایی و آسیایی قرار گرفته است و برای جدایی به رضایت باشگاه نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، سفر ناگهانی مهدی قایدی به دوبی باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره ترانسفر شدن این بازیکن به لیگ‌های خارجی دوباره قوت بگیرد. در این رابطه خبر می‌رسد که ستاره ملی‌پوش استقلال از تیم ‌های اروپایی و قطری پیشنهاد جدی دارد. از هلند، پرتغال و بلژیک پیشنهاداتی برای این بازیکن 22 ساله رسیده و علاوه بر آن از قطر هم پیشنهادات جدی وجود دارد. البته ازآنجا که تیم‌های اروپایی برای بازیکنان جوان آسیایی پول زیادی هزینه نمی‌کنند، پیش بینی می‌شود، در بهترین حالت حداکثر دریافتی قایدی در صورت رفتن به اروپا یک‌میلیون یورو خواهد بود.

در نقطه مقابل قطری‌ها برای این بازیکن ملی پوش بودجه خوبی کنار گذاشته‌اند و گفته می‌شود که ممکن است تا 3 میلیون دلار هم برای خرید قایدی پول بدهند. هرچند قایدی هنوز 2 فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و برای جدایی از جمع آبی‌ها باید رضایت‌نامه بگیرد. 

قایدی در این فصل تلاش کرد تا برای ترانسفر شدن بندی در قراردادش گنجانده شود که با توجه به آن بتواند درازای پرداخت مبلغی در حدود 300 تا 400 هزار دلار به تیم‌های خارجی برود، اما درنهایت باشگاه زیربار چنین درخواستی نرفت و فقط مبلغ قرارداد این بازیکن افزایش پیدا کرد. باشگاه استقلال با توجه به مشکلات مالی که دارد با فروش قایدی می‌تواند مبلغ خوبی در حدود 30 تا 40 میلیارد تومان درآمدزایی کند و همین موضوع هم باعث شده تا شایعه فروش او در نقل و انتقالات تابستانی بیشتر از همیشه مطرح باشد. 

از سوی دیگر گفته می‌شود که فرهاد مجیدی برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان و بازی با الهلال روی قایدی حساب بازکرده است و نمی‌خواهد ستاره اول تیمش را قبل از این بازی حساس از دست بدهد. به نظر می‌رسد که با توجه به مشکلات عدیده مالی باشگاه استقلال چاره‌ای جز فروش یکی دو نفر از ستاره‌هایش را ندارد.

البته استقلالی‌ها از طرف دیگر منتظر رسیدن پول ترانسفر شدن صیادمنش از فنرباغچه به زویا اوکراین هستند. غیرازاین استقلالی‌ها با توجه به‌پیش خور کردن بخشی از پول اسپانسر چاره و راه دیگری برای درآمدزایی کلان ندارند. قایدی باید بین فوتبال اروپا و درآمد کمتر یا فوتبال قطر و درآمد بیشتری یکی را انتخاب کند. هرچند در این میان باشگاه استقلال تصمیم‌گیرنده اصلی است. در این شرایط بعید به نظر می‌رسد که آبی‌ها در فصل آینده قایدی را داشته باشند یا بیش از نیم‌فصل در جمع آبی پوشان باقی بماند.

روز گذشته در همین رابطه موضع رسمی باشگاه استقلال درخصوص ترانسفر شدن مهدی قایدی مشخص شد. احمد مددی که در جمع خبرنگاران درباره وضعیت این باشگاه صحبت می‌کرد در رابطه با آینده مهدی قایدی هم گفت که او پسر استقلال است و طبق قراردادی که دارد در این تیم ماندنی است و به هیچ تیم دیگری نمی‌رود. صحبت‌های مددی برای طرفداران دلگرم کننده بود و قایدی هم پس از بازی با پدیده اعلام کرده بود که تمایل دارد در استقلال بماند و باشگاه در مورد پیشنهاداتش تصمیم گیری خواهد کرد. با توجه به عملکرد او در مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا در نهایت باید دید او در انتهای فصل چه تصمیمی با وجود پیشنهادات درمورد آینده‌اش می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز