خبرگزاری کار ایران

فصیحی: می خواهم در المپیک رنکینگ خودم را ارتقا دهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۵۶۵

المپیک دوومیدانی ایران گفت: در این مدت زمان باقی ماند ذهنم را روی عدد نگذاشته ام.

به گزارش ایلنا، فرزانه فصیحی دونده المپیکی کشورمان در گفت و گو با برنامه حالا المپیک درباره المپیکی شدن خود عنوان کرد: باعث افتخار و باعث خوشحالی من است بعد از ۵۷ سال در خط المپیک شرکت می کنم. امیدوارم راه گشای آیندگان بعد از خودم باشم و اتفاق خوبی برای ورزش بانوان به خصوص دوومیدانی باشد.

او گفت: تقریبا ۲۰ سالی است در ورزش هستم و با این حال خدا را شکر می کنم و رویای من به حقیقت پیوست. مسابقات مهم و کسب سهمیه را پشت سرگذاشتم که به دلیل کرونا کنسل شد یا مشکل روادید پیش آمد. در نهایت من به این مهم رسیدم و بابت این اتفاق خدا را شاکرم. فکر نمی کردم به المپیک برسم و پرونده اش در حال اتمام بود. 

فصیحی عنوان کرد: سهمیه یونیورسالیتی را به دست آوردم و گرفتن ورودی جهانی اتفاق خوبی بود و امسال هم برای سال آینده به این مهم رسیدم. با توجه به سوابق, رنکینگ و آمار و ارقام من انتخاب شدم و مسئولیت سنگینی روی دوش من است. امیدوارم بهترین عملکرد را از خودم نشان دهم. قرار است در این مدت زمان باقی مانده برنامه ریزی کنم. ذهنم را روی عدد نگذاشته ام و می خواهم رکورد خودم را در المپیک ارتقا دهم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز