خبرگزاری کار ایران

عباسیان: گل به ذوب آهن یکی از بهترین گل‌های امسال بود / مقابل استقلال باید هوشیار باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۸۵

مدافع تیم آلومینیوم اراک درباره دیدار مقابل ذوب آهن و بازی پیش رو برابر استقلال تهران صحبت کرد.

معین عباسیان در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی سختی داشتیم، می‌دانستیم که تیم ذوب آهن برخلاف جایگاهش بازی سختی را برای ما رقم می‌زند و با تلاش بازیکنان به گل خوبی هم رسیدیم که از معدود گل‌هایی بود که در لیگ ایران به ثمر رسیده است اما متاسفانه تمرکز لازم را نداشتیم که در لحظات آخر گل را دریافت کردیم که بازی به تساوی رسید. یک امتیاز هم برای ما بد نبود ولی باید خیلی خوب تلاش کنیم چون از درس این بازی برای بازی‌های بعدی استفاده کنیم.

عباسیان درباره دیدار مقابل استقلال تهران گفت: بازی خیلی سختی خواهیم داشت چون از نظرم استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است و تیم بزرگی هم هستند. باید همه تلاشمان را انجام بدهیم که مقابل استقلال هوشیار و باتمرکز بالا بازی کنیم تا بتوانیم یک نتیجه خوب کسب کنیم که امیدوارم با احترام به تیم حریف، نتیجه به سود ما باشد.

بازیکن تیم آلومینیوم درباره گل برابر ذوب آهن که روی کار تیمی به ثمر رسیده بود، گفت: با آقای منصوریان روی این کرنر خیلی کار کرده بودیم که خداراشکر نتیجه داد و گل هم زدیم. به نظرم یکی از بهترین گل‌های امسال روی کار تیمی بود.

عباسیان درباره شانس آلومینیوم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و درست است که نگاهی به سهمیه آسیایی داریم اما روز تمام بازی‌ها تمرکز خواهیم داشت که با کار خوب به این مهم برسیم چون برای ما دور از دسترس نیست. 

بازیکن آلومینیوم همچنین درخصوص حمایت بازیکنان این تیم از میثم مجیدی که به دلیل آسیب دیدگی از میادین دور است،‌ گفت: آقا میثم کاپیتان و بزرگ تیم ماست و جو آلومینیوم به نوعی است که رفاقت بین همه بازیکنان وجود دارد. متاسفانه ایشان به دلیل آسیب دیدگی کنار ما حضور ندارند. برای او آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم که هر چه زودتر به میادین برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز