خبرگزاری کار ایران

اسفندیارپور مدیرعامل گل گهر در گفت و گو با ایلنا:

عده ای به صورت هدفمند به دنبال برهم زدند تمرکز تیم هستند/ VAR باید اولویت فدراسیون و وزارت ورزش باشد/ داور در بازی با استقلال ما را قربانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۷۶

مدیرعامل گل گهر هرگونه بند و آپشن در قرارداد امیر قلعه نویی را تکذیب کرد.

محمد اسفندیارپور مدیرعامل تیم گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد اینکه گفته می‌شود امیر قلعه نویی سرمربی این تیم برای تمدید قرارداد با گل گهر آپشن حضور در تیم ملی را اضافه کرده است گفت: ما مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با امیر قلعه نویی انجام داده‌ایم و دو طرف خواسته‌های خود را مطرح کرده‌اند و به توافق رسیده‌ایم و به زودی قراردادی دوساله را با ایشان امضا خواهیم کرد. سوال من این است اگر ایشان این آپشن را اضافه کرده‌اند چطور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ماندنی شد. باید بگویم همچین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد و ما در این خصوص صحبتی با یکدیگر نداشته‌ایم.

وی در خصوص اینکه در آستانه بازی رفت گل گهر و پرسپولیس نیز شایعه شد بود قلعه نویی گزینه هدایت استقلال است و حالا این موضوع تکرار شده است، عنوان کرد: این اتفاقات و حواشی هدفمند است و قطعا فردی که این اخبار را منتشر می‌کند به دنبال هدفی خاص در راستای منافع خود است. قلعه نویی مربی بزرگی است و برخی به دنبال برهم زدن تمرکز تیم  و ایشان هستند که خوشبختانه وضعیت تیم به قدری خوب هست که کسی توجه ای به این حواشی نخواهد داشت و به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان گل گهر بیان کرد: کادرفنی به دنبال حفظ برخی از بازیکنان و تمدید قرارداد آنهاست که به زودی اسامی آنها را به ما اعلام خواهند کرد و ما مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با آنها انجام خواهیم داد.

همچنین او درباره اینکه آیا امیرقلعه نویی لیستی از بازیکنان مدنظر خود را برای جذب آنها به باشگاه ارائه داده است عنوان داشت: مسلما ایشان برای تقویت تیم و اهداف خود برنامه‌های را مدنظر دارند و به دنبال جذب بازیکنان جدیدی هستند. بعد از تمدید قرارداد به طور حتم ایشان به ما برنامه ارائه خواهند داد و ما نیز در راستای نیاز تیم عمل خواهیم کرد.

وی در خصوص بازی گل گهر برابر استقلال نیز گفت: این بازی برای گل گهر تکرار مکررات بود . مثل همیشه اشتباهات داوری گریبان گیر تیم ما شد. در این بازی دو اشتباه محرز صورت گرفت که  کارشناسان آن را نیز تایید کردند و داور به راحتی پنالتی ما را نگرفت و در صحنه ای که منجر به گل نخست این تیم شد داور به اشتباه خطا گرفت که قاعدتا این تصمیمات روی روند بازی و نتیجه تاثیر گذاشت و ما قربانی شدیم. اما چیزی که مهم بود این است که متاسفانه ما در این بازی نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم علی رغم اینکه نتیجه این بازی برای ما حائز اهمیت بود. 

اسفندیارپور در مورد اشتباهات متعدد داوری علیه گل گهر و اینکه آیا باشگاه اعتراضی نسبت به این موضوع نداشته است اظهار داشت: می‌خواهم بدانم این اعتراضات ما چه تاثیری داشته است؟ ما چندین مرتبه نسبت به عملکرد داوران اعتراض رسمی خود را اعلام کرده‌ایم. چه اتفاقی رخ داد؟ هیچ. این موضوع می‌تواند با حضور سیستم کمک داور ویدئویی حل شود  و فدراسیون باید این موضوع را در اولویت قرار دهد تا حق تیمی ضایع نشود و این یک تصمیم مدیریتی در سطح کلان است که وزارت ورزش نیز باید برای محقق شدن آن کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز