خبرگزاری کار ایران

ماشین خاموش گلزنی سپاهان؛ روزهای کم فروغ آقای گل

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۲۸

مهاجم سپاهان این روزها عملکرد فوق العاده نیم فصل نخست خودش را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سجاد شهباززاده، آقای گل لیگ برتر که توانسته فاصله مطمئن 7 گل اختلاف با سایر رقبا را در جدول رده بندی لیگ برتر ایجاد کند و به احتمال زیاد توپ طلای لیگ امسال را هم به چنگ می‌آورد، در هفته‌های اخیر نتوانسته همان مهاجم زهردار همیشگی باشد.

سپاهان روز گذشته در حالی به تساوی بدون گل مقابل فولاد دست یافت که موقعیت‌های این تیم از سوی مدافعان حریف دفع شد و دروازه این تیم اهوازی مقابل مدعی قهرمانی لیگ برتر بسته ماند تا 2 امتیاز حساس در کورس با پرسپولیس از دست برود.

شهباززاده مهاجم نوک سپاهان بود که به طور کامل از سوی خط دفاعی فولاد مهار شده بود و از دقیقه 79 هم از سوی نویدکیا تعویض شد و جایش را به کی‌روش استنلی داد ولی این تعویض هم گره از کار طلایی پوشان باز نکرد.

شهباززاده در 7 دیدار اخیر سپاهان تنها دو بار موفق به گلزنی شده. یکی از آنها در برتری پرگل مقابل مس رفسنجان به ثمر رسید و دیگری در جریان برد 2 گله مقابل تراکتور و این در حالیست که سپاهان در این بازی‌ها 10 گل به ثمر رسانده و سهم مهاجم اصلی تیم در این بین ناچیز بوده است.

این امار در حالی به ثبت رسیده که شهباززاده در 17 بازی قبلی تیمش 15 بار موفق به گلزنی شده بود و حالا با افت شدیدی از لحاظ آمار روبرو شده است و باید دید برنامه کادرفنی برای روشن کردن دوباره موتور گلزنی تیم چیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز