خبرگزاری کار ایران

آغاز بلیت فروشی مجازی دیدار پرسپولیس - گل گهر از ساعت 14

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۱۵

با پیشنهاد ارائه شده از سوی هواداران در فضای مجازی و به خصوص صفحه اینستاگرام باشگاه، طرح فروش بلیت مجازی دیدار مقابل گل‌گهر شبیه به دیدار سوپرجام انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، با پیشنهاد ارائه شده از سوی هواداران در فضای مجازی و به خصوص صفحه اینستاگرام باشگاه، طرح فروش بلیت مجازی دیدار مقابل گل‌گهر شبیه به دیدار سوپرجام انجام خواهد شد. این طرح با نظرسنجی از جامعه هواداران در اینستاگرام مورد تائید قرار گرفت.

به همین منظور، هواداران محترم باشگاه پرسپولیس می‌توانند از ساعت 14 امروز دوشنبه هفتم تیر ماه 1400 تا پایان این زمان مسابقه (چهارشنبه شب)، با مراجعه به سایت Persepolis.asia اقدام به خرید بلیت مجازی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) کنند. البته بلیت مجازی به معنای دریافت مجوز حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای این مسابقه از روی سکوها نیست بلکه با این کار، به صورت مستقیم به باشگاه کمک مالی می‌شود.

با مراجعه به سایت Persepolis.asia وارد صفحه اصلی خواهید شد. در این صفحه، فهرست بازی، عنوان دیدار، تاریخ و ساعت برگزاری، ورزشگاه و نام و نشان دو تیم را مشاهده می‌کنید. برای شروع فرآیند خرید، باید روی دکمه «پیش خرید بلیت بازی» کلیک کنید.

در صفحه دوم، اطلاعات بازی به همراه انواع بلیت‌ها را مشاهده می‌کنید. بلیت این بازی در سه سطح قیمتی ارائه می‌شود. اولین سطح، که نوع بلیت «الف» تعریف شده، 50 هزار تومانی است که جایگاه‌های اصلی و VIP را تشکیل می‌دهد. دومین سطح که نوع بلیت «ب» تعریف شده، 30 هزار تومانی است که سکوهای غربی و شرقی را شامل می‌شود. سطح سوم نیز، نوع بلیت «ج» تعریف شده و 15 هزار تومانی است که طبقه اول (پشت دروازه‌ها) و طبقه دوم را تشکیل می‌دهد.

بعد از انتخاب نوع بلیت، وارد صفحه سوم می‌شود. در این بخش باید فرم کوچکی را پر کنید. این فرم، اطلاعاتی چون نام و نام‌خانوادگی، کد ملی و شماره تماس برای ارسال پیامک را درخواست می‌کند. با وارد کردن این اطلاعات، از طرف سایت برای شما یک پیامک شامل رمز عبور ارسال می‌شود که از این رمز برای ورود به بخش خرید بلیت استفاده می‌کنید.

برای فروش بلیت مجازی در جریان سوپرجام، این بخش از کار و ارسال پیامک به مخاطبان به خاطر شرایط انتخابات ریاست جمهوری با مشکل مواجه شده بود اما این مشکل مرتفع شده و امیدواریم دیگر شاهد رقم خوردن آن نباشیم.

در نهایت به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات بانکی خود، می‌توانید در کنار حمایت مالی از باشگاه پرسپولیس، وارد کارزار قرعه‌کشی شوید. هیات مدیره باشگاه تمایل زیادی دارد تا جوایز ارزنده از جمله سکه‌های تمام، نیم و ربع بهار آزادی را وارد قرعه‌کشی کند اما به خواست هواداران، این جوایز دچار تغییر می‌شود و از این پس کیت اصلی تیم شامل پیراهن پرسپولیس به طرفدارانی که با خرید بلیت مجازی، وارد قرعه‌کشی می‌شوند، تعلق می‌گیرد.

در پایان باید به این موضوع اشاره کرد که هیچ محدودیت و ظرفیتی برای تهیه بلیت وجود ندارد و این طرح، صرفا برای کمک به باشگاه در شرایط شیوع کرونا و محرومیت پرسپولیس از فروش بلیت فیزیکی است. در زمان خرید، ظرفیت هر جایگاه با سطح قیمت بلیت را مشاهده می‌کنید اما این ظرفیت، فقط جنبه نمایشی دارد و قرار نیست محدودیتی برای خرید بلیت ایجاد کند.

به محض پایان بازی، باز هم به صورت شفاف و بدون سانسور، تعداد بلیت‌های مجازی فروخته شده به همراه میزان درآمدی باشگاه و هزینه اصلی برای تهیه هدایا توسط ارگان رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر می‌شود. جعفر سمیعی مدیرعامل به همراه سیدمجید صدری رئیس هیات مدیره، محمد علیپور و سیدمحمد فیاض سایر اعضای هیات مدیره باشگاه بنا را بر شفافیت مالی و ارائه گزارش‌های مداوم در خصوص کمک هواداران گذاشته‌اند و به همین علت، اعتماد پرسپولیسی‌ها به تیم مدیریتی فعلی در بالاترین سطح خود قرار دارد.

لازم به ذکر است تمام دغدغه تیم مدیریتی باشگاه، بازگشت فوری هواداران به ورزشگاه‌ها است. در این مورد، طرح‌های فراوانی به مسئولان امر ارائه شده تا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در فضای باز، تماشاگران به استادیوم‌ها بازگردند و از تماشای فوتبال لذت ببرند اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.
آرزو می‎کنیم هر چه زودتر این طلسم شکسته شود و پرسپولیس بار دیگر مقابل چشم تماشاگران و هواداران متعصب خود در میدان حاضر شود و به سمت افتخارات طلایی حرکت کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز