خبرگزاری کار ایران

محمود مطلق زاده در گفتگو با ایلنا:

برابر سایپا محکوم به برد بودیم/ با تمام وجودم دوست دارم در صنعت نفت بمانم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۰۹

هافبک صنعت نفت امیداور است که این تیم در پایان فصل موفق شود در یک رتبه تک رقمی قرار بگیرد.

محمود مطلق زاده هافبک تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی این تیم در برابر سایپا گفت: بازی حساس  و تعیین کننده ای بود و ما در برابر تیم خوب سایپا محکوم به برد بودیم و پیروزی در این بازی برای ما از نان شب هم واجب تر بود.  خدا را شکر  موفق شدیم در این بازی 6 امتیازی در خانه به پیروزی برسیم و روحیه از دست رفته خود را دوباره به دست بیاوریم.

وی در خصوص بازی صنعت نفت در برابر نفت مسجد سلیمان بیان کرد: این بازی همچون بازی با سایپا از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. این بازی علاوه بر اینکه دربی است و دربی ها همیشه حساسیت خاص خود را داشته است ما به فاصله یک امتیاز از یکدیگر قرار داریم و برای اینکه وضعیت خود را بهبود ببخشیم و با خیال راحت به ادامه مسابقات بپردازیم به سه امتیاز این بازی حیاتی نیاز مبرمی داریم.

هافبک صنعت نفت در مورد برگزاری اردو این تیم در تهران اظهار داشت: اردوی تهران به نظرم یکی از بهترین اتفاقاتی بود که در این فصل برای تیم ما رقم خورد. این اردو به ما خیلی کمک کرد تا از نظر بدنی و روانی ریکاوری شویم به آمادگی بهتری برای برگزاری بازی ها برسیم.  از طرفی شرایط خوب آب و هوایی و بازی های دوستانه خیلی به ما کمک کرد.

وی در خصوص اینکه هواداران صنعت نفت  خواستار تمدید قرارداد با بازیکنان هستند بیان کرد: هواداران همیشه به ما لطف داشتند و امیدوار هستم بتوانیم نتیجه‌ای بگیرم که پاسخگو محبت آنها باشیم. همیشه سعی کردم در این دو سالی که در این تیم حضور دارم با تمام وجودم بازی کنم و همیشه هواداران از من حمایت کرده اند. با تمام وجودم دوست دارم در صنعت نفت بمانم و بتوانم به این تیم خدمت کنم.

مطلق زاده در پایان در مورد اینکه صنعت نفت در پایان لیگ بیستم در چه رتبه ای قرار خواهد گرفت  گفت: ما در نیم فصل اول وضعیت خوبی داشتیم و می‌توانستیم سهیمه آسیایی را کسب کنیم اما متاسفانه برخی از مشکلات مانع آن شد که تیم به نتیجه خوب خود ادامه دهد. اما حالا همه چیز گذشته و ما اکنون در بین 10 تیم برتر لیگ حضور داریم و به دنبال آن هستیم که صنعت نفت در پایان لیگ یک رتبه تک رقمی کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز