خبرگزاری کار ایران

علیزاده: خطر سقوط را احساس می‌کنیم/ امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج جبران شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۳۸۹

معاون ورزشی مس رفسنجان در مورد عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مس رفسنجان با نتایج ضعیف خود در هفته‌های اخیر به رتبه دوازدهم جدول سقوط کرده و حالا به منطقه خطر لیگ یکی شدن نزدیک شده است. معاون ورزشی مس رفسنجان البته با این موضوع موافق نیست و عقیده دارد این تیم در ادامه نتایج بهتری کسب می‌کند و از منطقه سقوط رها می‌شود.

علیزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج ضعیف مس در هفته‌های اخیر و سقوط به رتبه دوازدهم اظهار داشت: ما چند دیدار سخت پشت سر هم داشتیم و با تیم‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس بازی کردیم و سومین بازی سخت پیاپی ما هم این هفته با فولاد است ولی بعد از این بازی‌ها با تیم‌های نیمه دوم جدول بازی داریم که با احترام به آنها فکر می‌کنم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه مس با این نتایج در منقطه خطر سقوط قرار گرفته است گفت: این خطر را احساس می‌کنیم ولی ما گزینه سقوط محسوب نمی‌شویم و همانطور که گفتم در ادامه نتایج خوبی کسب خواهیم کرد و از منقطه سقوط فاصله می‌گیریم. این هفته بازی سختی مقابل فولاد داریم و پس از آن بازی‌های ما سبک‌تر می‌شود.

معاون ورزشی مس رفسنجان در پاسخ به اینکه چرا مس باید با وجود جذب مهره‌های توانمند گزینه سقوط باشد هم توضیح داد: من قبول ندارم جزو تیم‌های پرمهره لیگ برتر هستیم. ما تازه از لیگ یک به لیگ برتر آمدیم و نیاز داشتیم تیم را تقویت کنیم و بازیکن خریدیم و تیم‌های دیگر بازیکنان با تجربه زیادی از قبل در ترکیبشان بود و برای همین شاید نیازشان به تقویت کمتر از ما بود و از همین رو نفرات زیادی جذب کردیم ولی بازهم از تیمی مثل نساجی کمتر بازیکن گرفتیم. هدف ما در این فصل ماندن در لیگ برتر بود.

علیزاده با اشاره به اینکه مس در نیم فصل نخست در رتبه‌های میانه و بالای جدول بود و در حال حاضر نتایج خوبی نمی‌گیرد هم گفت: به نظرم همین موضوع که در ابتدا نتایج خوبی کسب کردیم انتظار را از تیم بالا برده و حالا همه فکر می‌کنند عملکرد ما ضعیف بوده است ولی همین نتایج خوب ابتدای فصل برای ما حاشیه امنیت پیدا کرده که من الان با خیال راحت به شما می‌گویم جزو گزینه های سقوط نیستیم و حتی هفته‌های بعد نتایج خوبی خواهیم گرفت و بالاتر می‌آییم.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه از عملکرد ربیعی رضایت دارد یا نه، توضیح داد: ما از عملکرد ربیعی رضایت داریم و تا کنون از آن هدف گذاری تعیین شده عملکرد ضعیف‌تری نداشتیم و برای همین دلیلی برای نارضایتی وجود ندارد.

معاون ورزشی مس رفسنجان در مورد اعتراض باشگاه‌ها به چمن مصنوعی این تیم گفت: درست است که چمن مصنوعی خوب نیست ولی چمن مصنوعی ورزشگاه ما چمن با کیفیتی است و آنطور نیست که خیلی بیش از حد بازیکنان را اذیت کند در حالیکه وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر به مراتب ضعیف‌تر و بدتر از تیم ماست و همه چمن ما را با چمن طبیعی مقایسه می‌کنند و کسی با چمن نساجی مقایسه نمی‌کند. با این حال قبول دارم بهتر است چمن طبیعی استفاده شود و از فصل بعد برنامه‌هایی داریم که این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز