خبرگزاری کار ایران

رسمی: اسکوچیچ در تیم ملی ماندنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۳۲۵

شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال ایران از توافق مشترک با دارگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای ادامه همکاری و حضور قدرتمند در ادامه راه خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهاب الدین عزیزی خادم گفت: «فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی تا پایان مرحله دوم مقدماتی جام جهانی به توافق مشترک رسید.»

رییس فدارسیون فوتبال افزود: «قرار شد بعد از قرعه کشی مرحله دوم، برنامه ریزی مناسبی برای این مرحله صورت گیرد و فدراسیون فوتبال همه امکانات لازم برای آماده سازی تیم ملی و حضور پرقدرت در مرحله دوم را در دستور کار قرار خواهد داد.»

مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر روز دهم تیرماه در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران یکی از 12 تیم حاضر در این مرحله است.

پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل عراق و صعود به مرحله سوم انتخابی جام جهانی، قرارداد دراگان اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال خاتمه یافته بود.

پس از هفته ها انتظار و کش و قوس‌های فراوان، فدراسیون فوتبال بعد از انصراف امیر قلعه نویی و پاسخ منفی او، در جلسه‌ای که اواسط بهمن ماه سال 98 برگزار کرده بود، این مربی کروات را به سرمربیگری تیم ملی انتخاب کرد.

تیم ملی فوتبال ایران به همراه اسکوچیچ در بازگشت به دور مقدماتی جام جهانی قطر، در ماه گذشته جواز صعود را کسب کرد. اسکوچیچ در مصاف با تیم‌های عراق، کامبوج، بحرین و هنگ کنگ به پیروزی رسید و به عنوان صدرنشین گروه C دور دوم مقدماتی راهی مرحله بعدی شد.

پس از بازی‌هایی که به میزبانی شهر منامه برپا شد، اسکوچیچ به دومین سرمربی تاریخ فوتبال کشورمان تبدیل شد که تمام 7 مسابقه نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز