خبرگزاری کار ایران

مصدومیت نگران کننده هازارد و دیبروین مقابل پرتغال

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۳۰۹

دو بازیکن اصلی ترکیب تیم ملی فوتبال بلژیک در برابر پرتغال دچار مصدومیت شدند.

به گزارش ایلنا، بلژیک یکشنبه شب با پیروزی یک بر صفر مقابل پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 صعود کرد، اما شب آنها با مصدومیت دو بازیکن اصلی نگران کننده شد. کوین دی بروین و ادن هازارد هر دو در ورزشگاه خانگی سویا دچار مشکل شدند.

پس از یک چالش شدید از سوی ژائو پالینیا، دیبروین در آغاز نیمه دوم با آسیب دیدگی مچ پا مجبور به ترک زمین شد، قبل از اینکه هازارد هم مجبور شد زمین را به دلیل آسیب دیدگی ترک کند.

بازیکن رئال مادرید پشت ران راست خود را نگه داشت و قبل از اینکه تیبو کورتوا در مورد وضعیت به او صحبت کند، نتوانست بازی را ادامه بدهد.

کورتوا گفت ، "خوب به نظر نمی‌رسد" ، در حالی که روبرتو مارتینز، به عنوان سرمربی شیاطین سرخ اروپا گفت که مهاجم روز دوشنبه باید مورد آزمایش قرار بگیرد.

مصدومیت هازارد پس از آن اتفاق می‌افتد که او در بازگشت به تیم ملی در هفته های اخیر نشانه‌هایی از بازیافت ریتم و بهترین فرم خود را نشان داده بود.

در حالی که هنوز میزان آسیب دیدگی این بازیکن تأیید نشده است، واکنش ناامید کننده کاپیتان بلژیک نسبت به مصدومیتش نگران کننده بود.

این هفتمین مصدومیت او در این فصل است که 6 بار در رئال مادرید همراه با یک آزمایش مثبت کووید-19 متحمل مصدومیت شده و به همین دلیل در مجموع 182 روز را در طول فصل اخیر از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز