خبرگزاری کار ایران

مالک ماشین سازی: بالای ۳۰ میلیارد بدهی داریم / گردانی باید در کمیته انضباطی حاضر شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۲۱۵

مالک ماشین سازی تبریز درباره آخرین وضعیت این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یونس قربانی، مالک و مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز شب گذشته در برنامه موج فوتبال شبکه استانی سهند حضور یافت و به تشریح آخرین وضعیت تیم قدیمی فوتبال آدربایجان پرداخت. مشروح صحبت‌های قربانی به شرح زیر است:

* زمانی که احساس کردم ماشین‌سازی در آستانه فروپاشی است، به عنوان یک هوادار و دلسوز این تیم آمدم تا به جامعه فوتبال آذربایجان و هواداران خوب ماشین‌سازی خدمت کنم.

* عده‌ای فکر می‌کنند حضور ما در ماشین‌سازی نمایشی است لیکن بنده به صراحت چنین چیزی را تکذیب کرده و اعلام می‌کنم درب باشگاه به روی همه دلسوزان، پیشکسوتان، هواداران و مسئولین استانی برای همکاری و استفاده از نظرات این عزیزان باز است.

* شرکت‌ها و اسپانسرهایی هستند که در کنار ما حضور دارند و در مباحث مالی کمک حال باشگاه هستند و از زمان حضورمان توانسته‌ایم بخشی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنیم.

* نمی‌توانیم اذعان کنیم که در آینده مشکل مالی نخواهیم داشت ولی برای آینده برنامه‌هایی داریم که به مشکل برنخوریم.

* متاسفانه ماشین‌سازی بالای ۳۰ میلیارد بدهی دارد. قرار است بخشی از بدهی‌ها را مدیریت قبلی و بخشی را هم ما پرداخت کنیم که امیدوارم مدیریت قبلی به تعهدات‌شان عمل کنند.

* ما در طول این مدت با معضل انسداد حساب‌های باشگاه روبرو بوده و هستیم که امیدوارم مدیریت قبلی این مشکل را حل کنند.

* قرار بود محل باشگاه و زمین تمرین تا انتهای فصل در اختیار ما باشد که متاسفانه پس از تحویل باشگاه در عرض دو سه روز به ما اعلام کردند باید دفتر باشگاه را تخلیه کنیم و حتی رمز صفحه رسمی و ایمیل باشگاه را به ما ندادند که دوستان قبلی در این باره به تعهدات خود عمل نکردند.

* برنامه‌های خوبی برای به اوج رساندن ماشین‌سازی داریم که یکی از آن برنامه‌ها راه‌اندازی اصولی آکادمی باشگاه و رسیدگی به تیم‌های پایه می‌باشد که با این کار نه تنها در تبریز بلکه در کل منطقه آذربایجان توجه جدی به بومی‌گرایی خواهیم داشت.

* حبیب گردانی باید بابت اظهارات اخیرش در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود و بعد از جلسه کمیته انضباطی تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

* متاسفانه قراردادهایی در مدیریت قبلی در این تیم بسته شده است که مایه تأسف است، با بازیکنانی قرارداد بسته شده بود که کارت بازی برای حضور در لیگ‌برتر نداشتند و آقایان باید در این خصوص پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز