خبرگزاری کار ایران

علی سامره در گفتگو با ایلنا:

در برابر استقلال کمترین حق ما یک امتیاز بود/ باید خود را مدیریت کنیم و به رقیب احترام بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۱۹۴

مربی پدیده امیدوار است این تیم در پایان فصل در بین هشت تیم برتر لیگ قرار بگیرد.

علی سامره مربی تیم فوتبال پدیده مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم در برابر تراکتور تبریز گفت: بازی با تراکتور یکی از سخت ترین بازی ها ما در این فصل شد. همانگونه که همه می‌دانند در دقیقه 20 علی نعمتی اخراج شد تا ما 70 دقیقه ده نفره بازی کنیم.  طبیعتا دقایق زیادی از بازی بچه ها باید به دلیل یک یار کمتر باید بیشتر دوندگی می‌کردند و  باید تمرکز خود را بیشتر می‌کردند.  که جا دارد یک خسته نباشید ویژه به تمامی آنها بگویم. 

وی در خصوص حواشی به وجود آمده در این بازی و درگیری رسول خطیبی با امیرحسین کریمی بیان کرد: به هر حال حواشی در جریان بازی پیش می‌آید و چیزی نیست که دور از ذهن باشد و تعجب برانگیز باشد . اما نیز باید هم خودمان را مدیریت کنیم و هم به تیم مقابل احترام بگذاریم.

او در مورد شرایط پدیده بعد از حواشی که به وجود آمد اظهار داشت: طبیعی است ما از اول فصل شرایط نرمالی را نداشتیم. هم به هر حال جابه جایی بازیکنان، دعوای مدیریتی و کمبود منابع مالی همه این موارد دست به دست هم داد تا حواشی زیاد به وجود بیاید و مانع آن شود که کادرفنی و بازیکنان روی وظیفه خود تمرکز کنند.  اما خدا را شکر شرایط بهتره شده است و تیم ما اکنون شخصیتی را پیدا کرده است که 70 دقیقه در برابر تیم خوب تراکتور ده نفره بازی می‌کند و برنده این بازی می‌شود. 

بازیکن سابق استقلال در خصوص تقابل پدیده با این تیم عنوان کرد: بازی با استقلال کمترین حق ما یک امتیاز بود و می‌توانست با نتیجه مساوی به اتمام برسد چرا که هم ما موقعیت داشتیم و هم استقلال.  داوری هم به هرحال جزئی از بازی است. به نظر داور بازی یه پنالتی برای ما نگرفت حالا ندید یا نخواست ببیند را نمی‌دانم اما به هر حال هر چه بود تمام شده است و امیدوار هستم بتوانیم در بازی های بعدی نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول کسب کنیم.

 سامره در مورد رتبه پدیده در پایان فصل اظهار داشت: هدف ما این است که در بین 8 تیم برتر قرار بگیرم. اما همه اینها به زحمت و تلاش بازیکنان و اعضای کادرفنی بر می‌گردد تا ان‌شالله بتوانیم حداکثر امتیازات را کسب کنیم تا رتبه خوبی در پایان فصل کسب کنیم.  ما یک تیم جوان در اختیار داریم که شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و لایق آنها قطعا بیشتر از این است و امیدوار شرایط خوبی هم برای آنها هم تیم پدیده در آینده رقم بخورد.

سامره در پایان در مورد بازی این هفته پدیده در برابر سایپا بیان کرد:  اکنون که به پایان فصل نزدیک می‌شویم برخی از تیم های برای قهرمانی و کسب سهیمه می‌جنگند و برخی دیگر برای بقا در لیگ برتر.  همیشه تقابل با تیم های قعر نشنی با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن ندارن سخت است. سایپا هم تیم خوبی است  و امیدوار هستیم با دوندگی و تلاش بازیکنان در این بازی با 3 امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم تا به روند خوب خود ادامه دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز