خبرگزاری کار ایران

جواد نکونام: تیم ما را کشتند/ جوری سرمان کلاه می گذارند که می مانیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۱۵۶

سرمربی فولاد معتقد است تیم او در بازی با فولاد مستحق پیروزی بوده است.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از تساوی تیمش در برابر سپاهان در نشست خبری این بازی گفت: می دانستیم که بازی سخت و سنگینی داریم. با یکی از بهترین تیم های چند سال اخیر ایران بازی داشتیم که در این 4 سال جزو تیم های اول یا دوم برتر ایران بودند. بازیکنان این تیم چندین سال است که در کنار هم بازی می کنند و این شرایط را برای ما سخت کرده بود. می دانستیم که شکل بازی سپاهان چگونه است و از بازی چه می خواهیم.

وی افزود: توانستیم بازی را کنترل کنیم. می دانستیم که به خاطر گرمای هوا آنها می خواهند که حفظ توپ کنند و پاس بدهند؛ ما هم گذاشتیم که این کار را بکنند اما موقعیتی به حریف ندادیم. سعی کردیم نحوه و شکلی را که نیاز داریم را بازی کنیم و به موقعیت برسیم. در نیمه اول اول اگر دقت می کردیم می توانستیم دو گل بزنیم. در نیمه دوم هم یک توپ به تیرک زدیم و دو موقعیت دیگر هم داشتیم. تیم سپاهان یک موقعیت سر روی غفلت ما در یک ضربه ایستگاهی داشت که گلرمان آن را دفع کرد. در مجموع فکر می کنم که می توانستیم بازی را ببریم. جلوی تیم خوب و پر مهره سپاهان بازی خوبی انجام دادیم. 

سرمربی فولاد اظهار داشت: به مجموعه سپاهان بخاطر داشتن چنین تیم و بازیکنانی تبریک می گویم. ما امروز 40 درصد تیم مان را در اختیار داشتیم. صابر حردانی، ایوب، جلال، شیمبا، بدرقه، موسوی، عارف آقاسی، شروین بزرگ، غلامپور، فروزان و ابراهیمی را نداشتیم. من امروز کاملا دستم بسته بود. در بازی قبل دو تا بازیکنانم را باهم از دست دادم؛ شیما و موسوی و امروز برای بازی کردن کمبود نفر داشتیم و تا آنجایی که می توانستیم تعویض انجام ندادیم. 

نکونام در خصوص شرایط دو تیم بیان کرد: شرایط کاملا نابرابر بود. مقابل تیمی چون سپاهان باید تمام نیروی خودت را داشته باشی تا بتوانی خوب بازی کنی. سپاهان بهترین خط حمله را دارد. ولی ما این تیم را کنترل کردیم و علاوه بر آن به آنها ضربه زده و توانستیم به دروازه شان برسیم. متاسفانه با بدشانسی موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد تا سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کنیم.

وی در زمان تغییر زمان این بازی گفت: ساعت بازی امروز را عوض کردند حتی ما را قابل ندانستند که به باشگاه یک نامه بزنند که می خواهیم ساعت بازی را نیم ساعت جابجا کنیم. ما یک بازی عقب افتاده داشتیم ولی تیم ما را کشتند!  باید 4 روز دیگر با مس رفسنجانی بازی کنیم که 2 روز قبل بازی کرده است. دوباره باید بعد از 3 روز با پرسپولیس بازی کنیم. تیم فولاد امسال بدترین برنامه را دارد. ما فقط یک بازی عقب افتاده بیشتر از سایر تیم ها داشتیم. سال گذشته تیم هایی بودند که 6 تا بازی عقب افتاده داشتند و با ناراحتی هر 5-6 روز یک بار بازی می کردند. ما امسال آمدیم بازی کردیم و می کنیم ولی در این گرما یک ذره رعایت کنید.

نکونام خاطرنشان کرد: ما که گناه نکرده ایم. وقتی که دمای هوای اهواز 50 درجه است شهر تعطیل می شود اما تیم ما اینجا پدرش در می آید. من نمی دانم چه کار باید انجام دهیم. زور یا چیز دیگری هم نداریم. هر چه هم می گوییم سرمان کلاه می گذارند. من با آقای سهیل مهدی خیلی صحبت کردم ولی جوری سرمان کلاه می گذارند که می مانیم! دوستانه صحبت می کنیم ولی تهش می بینیم همه برنامه ها به ضرر ماست.

وی ادامه داد: بازیکن کرونایی داریم، در گرمای 50 درجه باید تمرین کنیم، مشکل پرواز داریم. همین تیم سپاهان اگر می تواند بیاید اینجا تمرین کند. کسی نمی تواند این جا تمرین کند ولی ما تمرین می کنیم و بازی می کنیم. تیم من 5 روز قبل اینجا بازی کرده و امروز هم یک بازی دیگر انجام داده و دوباره باید پس فردا برویم رفسنجان و سپس اینجا با پرسپولیس و ماشین سازی بازی کنیم. خیلی برنامه مان سخت است. نکته ای که برایم جالب است این است که همه باید راضی باشند غیر از فولاد! توجهی هم به اعتراضمان نمی کنند. اینجا سر فولاد را راحت می برند و کسی هم چیزی نمی گوید. ما کاری به کسی نداریم. ولی تیم های دیگر اگر اتفاقی برایشان بیافتد ببینید چه کارهایی می کنند. 

سرمربی فولاد در مورد عملکرد داوری بیان کرد: یکسری از تیم ها به مشکلات اصلا اعتراضی ندارند. تیم ما امروز بازی کرده و آقای منصوریان در مجموع قضاوت خوبی داشت ولی نیازی نیست که یک داور سوت هایی بزند که به تیم من ضربه بزند. امروز یک کرنر واضح برای ما اتفاق افتاد اما سر آن 4 نفر من سر اعتراض حق کار گرفتند. داور اشتباه کرده و الان یک بازیکن من 4 اخطاره شد و دوتایشان هم 3 اخطاره! برای چه این اتفاق باید بیافتد. در یک صحنه هایی الکی یک سوت هایی زده شد که به تیم سپاهان کمک کرد. ولی به هر حال در این بازی حساس و فشار هوا قضاوت خوبی انجام داد. 

نکونام اظهار داشت: اوضاع کرونا را در اهواز می دانید. یک بازیکن من بازی قبل دنده اش شکسته است 40 دقیقه هم بازی کرده است. امروز سینا شاه عباسی را با 20 سال در دفاع وسط استفاده کردم. بازهم می گویم که این بازیکن آینده فوتبال ایران است اگر قدرش را بدانند. از لیگ دو آمده و به این خوبی و شادابی برایمان بازی می کند . برای من اسامی مهم نیست و هر کس آماده باشد بازی می کند. برای نبودن بازیکنانم هم گریه نمی کنم. خودشان هم می دانند که عاشقشان هستم ولی می دانند که وقتی هستند خدمت تیم اند وقتی نیستند هم در خدمت تیم هستند. واقعا از آنها تشکر می کنم. مردانه با 40 درصد توانمان مقابل سپاهان بازی خوبی انجام دادیم و اگر شانس و دقت بیشتری داشتیم می توانستیم بازی را ببریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز