خبرگزاری کار ایران

پاسخ مددی به اظهارات نامداری: مدرک رو کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۱۰۶

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به اظهارات علی نامداری مشاور سابق هیات مدیره باشگاه پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، احمد مددی درخصوص اظهارات علی نامداری عنوان کرد: عازم عربستان شدیم و بیست و دو روزی که کنار تیم بودیم همین افراد نزدیک به باشگاه به من تماس می‌گرفتند و به من می‌گفتند که این تیم نتیجه نمی‌گیرد. همان‌جا متوجه شدم همین افراد مدعی برای گزینه بعدی سرمربیگری با افرادی مذاکره می‌کنند. مگر اینجا مدیرعامل و هیات مدیره ندارد که آقای نامداری و شخص دیگری که شخصیتش مهم است برای استقلال تصمیم بگیرند. شما چه کاره هستید که برای استقلال تیم می‌بندید؟

او درباره مبالغ واریزی به حساب باشگاه گفت: کل مبلغی که از برج هشت سال گذشته بابت کمک‌های هواداری جمع شد حدود 682 میلیون تومان بود که من تعجب می‌کنم برخی برای بازی با احساسات هواداران این عدد را بالغ بر پنج میلیارد تومان اعلام کردند.

مددی همینطور درباره دلارهای میلیچ گفت: یک عددی را به باشگاه دادند و دوست ندارم اسم فرد خاصی را ببرم، این پول صرف هزینه‌های دیگری از باشگاه شد و ما بلافاصله بعد از چند روز عددی را که عزیز سابق در هیات مدیره قصد داشتند به ایشان بدهند را من از محل دیگری تامین کردم و به آقای میلیچ پرداخت شد. گزارشش را هم به هیات مدیره دادم.

او نامداری را تهدید کرد و اضافه کرد: حتما این عزیزمان(نامداری) مدارک و مستندات خودش را ارائه بدهد وگرنه در پیشگاه قانون باید پاسخگو باشد. از طرف کارگزار بیش از ۹۰ میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شده است.

سپس تصویری از مدارک کمک‌های مالی از سوی مدیریت سابق باشگاه نشان داده شد و مددی گفت: یکی دیگر از اعضای هیات مدیره دو میلیارد و پانصد میلیون تومان پرداخت کرده و آن مشاور محترم ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کرده که به ازای هر روز دیرکرد باشگاه به ایشان پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز