خبرگزاری کار ایران

محمدرضا داورزنی خبر داد:

قطع همکاری فدراسیون والیبال با آلکنو/ به دنبال سرمربی جدید برای تیم ملی والیبال

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۰۹۲

رئیس فدراسیون والیبال در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود حرف های مهمی را در مورد آینده تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال میهمان ساعتی پیش میهمان شبکه ورزش بود و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد. یکی از نکات مهم رئیس فدراسیون در رابطه با عملکرد ملی پوشان در لیگ ملت ها بود و در این مورد توضیح داد: تمام تیم های دیگر تغییری در تیمشان ایجاد نکرده بودند ولی ما هم مربی را تغییر دادیم و هم از بازیکنان جوان استفاده کردیم.

او سپس در رابطه با کیفیت آلکنو سرمربی تیم ملی و همینطور نتایج کسب شده بود و گفت: کسی نمی تواند به توانایی های آلکنو شک داشته باشد و کل دنیا او را به عنوان یکی از بهترین مربیان می دانند. از اول هم صحبتی که با ما مطرح کرد، این بود که می خواهد تیم را برای مسابقات المپیک آماده کند. در عین حال اما نمی‌توانیم برای شکست مقابل تیم هایی نظیر استرالیا بهانه بیاوریم و باید این تیم ها را می بردیم.

اما شاید مهم ترین نکته ای که در خلال صحبت های رئیس فدراسیون والیبال وجود داشت، موضع گیری او درباره آینده نیمکت تیم ملی والیبال ایران پس از المپیک و مسابقات جهانی بود که در مهرماه برگزار می شود. او در این رابطه و در پاسخ به این سوال که آیا می توان به مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی اعتماد کرد یا خیر بیان کرد:  در مسابقات قهرمانی آسیا یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست و بعد از آن تصمیم گیری خواهد شد که با مربی ایرانی ادامه بدهیم یا خیر. اما ما می خواهیم در این زمینه ریسک پذیر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز