خبرگزاری کار ایران

فنونی زاده با رد صوت جنجالی علیه پرسپولیس:

برای پرسپولیس به زندان هم می‌روم/ عده ای به دنبال سو استفاده از برادر من هستند/ کسی که به خانواده من بی احترامی می‌کند را نمی‌بخشم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۰۷۸

پیشکسوت پرسپولیس به صوت منتشر شده از سوی وی که در آن به ارکان باشگاه، یحیی گل محمدی و آل کثیر فحاشی کرده واکنش نشان داد و آن را رد کرد!

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حواشی به وجود آمده در مورد ویسی که از او در محیط مجازی دست به دست شده است گفت: مقصر اصلی این ماجرا و حواشی تا حدود زیادی مهدی برادر خودم است که گویا با انتشار پستی در خصوص عیسی آل کثیر حاشیه ساز شد. برخی از هواداران پرسپولیس نیز متاسفانه عکس العمل نشان دادند و چند روز است که انواع اقسام توهین ها را به من و خانواده من می‌کنند.

وی افزود: من به خوبی می‌دانم تمامی این بی احترامی ها کار افرادی است که سن زیادی ندارند و فکر می‌کنند با این کارها می‌توانند خود را خالی کنند.  من سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده‌ام. 9 سال برای این تیم بازی کردم 10 سال مربی پایه‌های این تیم بودم و پرسپولیس خانه من است و بخشی از خانواده من است مگر می‌شود کسی به خانواده خود دشنام بدهد. ما مثل همه هوادارها با برد این تیم خوشحال هستیم با با بخت آن ناراحت شاید باورتان نشود بدترین روز زندگی من روزی بود که پرسپولیس در فینال با همه مشتق‌ها شکست خورد و دستش از جام دور ماند. ما به غیر از حمایت از تیم کار دیگری بلد نیستیم. 

او در خصوص منتشر شدن ویسی که منتسب به وی است اظهار داشت: این یک سری شیطنت‌ها است که برخی برای ایجاد اختلاف انجام می‌دهند. شما می‌دانید امروز انواع اقسام وسیله ها وجود دارد که می‌تواند صدا، فیلم و تصویر را دست کاری کرد و تغییر دارد. خیلی ها حتی هنرمندهای هستند که می‌توانند صدای افراد را تقلید کنند برای من نیز همین اتفاق رخ داده است. 

وی افزود: من هر کسی که به من فحاشی می‌کند و به همسر و مادر من توهین می‌کند را هرگز نمی‌بخشم. حالا اگر برادر من اشتباه کرده است و حرفی زده مگر خانواده من باید توان بدهد؟ من بارها با برادر خود صحبت کردم. برخی از افراد در کنار برادر من هستند و او را تحریک می‌کنند و من فکر می‌کنم صفحه شخصی برادر من در دست همین افراد است که از اسم برادر من سو استفاده می‌کنند.

فنونی زاده خاطرنشان کرد: شنیدم باشگاه می‌خواهد از من شکایت کند. تا حالا یک بار برای یک تخلف یا اشتباه پای من به کلانتری باز نشده است. اگرم رفتم یک بار رفتم هوادار پرسپولیس را از کلانتری در بیاورم همین. اگر دوست دارند شکایت کنند مختار هستند بخاطر پرسپولیس به ما توهین کردند زندان هم روی آن اضافه شود مشکلی ندارد. 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: من سرم در زندگی خودم است و کاری به کسی ندارم به یک باره چندین نفر به من حمله می کنند و به من پیام می‌دهند و دشنام می‌دهند. من به هیچ وجه از هواداران پرسپولیس توقع ندارم به من و خانواده من اهانت کنند. آرزوی من تنها سربلندی و موفقیت پرسپولیس است و در هر شرایط از تیم و کادرفنی و یحیی گل محمدی حمایت خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز