خبرگزاری کار ایران

رضا خالقی فر در گفتگو با ایلنا:

اردوی تهران بهترین اتفاقی بود که می‌توانست رخ دهد/ مشکلات مالی به صنعت نفت ضربه زد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۹۴۳

مهاجم کهنه کار صنعت نفت امیدوار است که این تیم در پایان فصل یک رتبه تک رقمی را کسب کند.

رضا خالقی فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی حساس این تیم در برابر سایپا و پیروزی در برابر این تیم بیان کرد : ما با توجه به وضعیت سایپا در جدول رده بندی و همچنین شرایط خودمان به خوبی می‌دانستیم  بازی سخت و 6 امتیازی را در پیش خواهیم داشت و به خوبی آگاه بودیم سایپا هم  برای پیروزی وارد میدان خواهد شد. در ابتدای بازی ما شروع خوبی نداشتیم اما رفته رفته شرایط تغییر کرد و توانستیم به بازی مسلط شویم و بازی را هم ببریم. خدا را شکر در بازی مهمی به پیروز رسیدیم. این برد هم شرایط ما را در جدول بهتر کرد هم از لحاظ روحی باعث افزایش انگیزه بازیکنان شد.

وی در مورد اردوی صنعت نفت در تهران اظهار داشت: اردوی تهران بسیار اتفاقی خوبی بود و کادرفنی برنامه های تمرینی و دیداری های دوستانه خوبی را برای ما تدارک دیده بودند و به نظر من این اردو ما خیلی کمک کرد تا بتوانیم شرایط خوب خود را دوباره به دست بیاوریم و در آینده و ادامه مسابقات لیگ برتر به ما کمک خواهد کرد و تاثیرات آن را قطعا خواهیم دید. 

مهاجم صنعت نفت در خصوص بازی بعدی این تیم در برابر نفت مسجد سلیمان بیان کرد: بازی در برابر نفت مسجد سلیمان برای ما شرایطی مشابه بازی ما با سایپا دارد چرا که هر دو تیم نیاز به برد دارند که شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند. اگرچه ما در این بازی میهمان هستیم اما با تمام وجود برای پیروزی در این بازی وارد میدان خواهیم شد و به سه امتیاز حساس این بازی نیاز داریم تا بتوانیم به رتبه تک رقمی فکر کنیم.  نفت نیز با وجود تغییرات در کادرفنی در شرایط خوبی به سر می‌برد و نتایج قابل قبولی را گرفته و تیم قابل احترامی است. 

خالقی فر در مورد رتبه صنعت نفت درپایان فصل اظهار داشت: ما لیگ را خیلی خوب شروع کردیم و صنعت نفت خود را در قامت یک تیم مدعی به خوبی نشان داد و شرایط برای ما ایده آل پیش رفت و حتی می‌توانستیم سهیمه آسیایی را کسب کنیم ولی خب مشکلات مالی که به وجود آمد به مجموعه تیم ضربه زد و این باعث شد تیم در چند هفته متوالی نتیجه نگیرد. خدا را شکر با تمام سختی ها شرایط را تغییر دادیم. امیدوار هستیم در ادامه نتایج خوبی بگیرم و به دنبال آن هستیم صنعت نفت در پایان فصل یک رتبه تک رقمی را کسب کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز