خبرگزاری کار ایران

امیر حسین کریمی در گفتگو با ایلنا:

من به خودم اجازه نمی‌دهم به خطیبی توهین کنم/ در بازی با استقلال کمترین حق ما یک امتیاز بود/ مهدی رحمتی نبود خدا می‌داند چه بلای سر پدیده می‌آمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۹۲۳

هافبک پدیده در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی این تیم با تراکتور توضیح داد.

امیرحسین کریمی هافبک تیم پدیده مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی این تیم در برابر تراکتور تبریز گفت: شرایط در این بازی برای ما سخت پیش رفت. ما نزدیک به 70 دقیقه در این بازی 10 نفره بازی کردیم و همین موضوع باعث شد برای کمبود یک بازیکن در زمین سایر بازیکنان دوندگی بیشتری داشته باشند و در نتیجه فشار بیشتری را تحمل کنیم. باید بگویم خدا خیلی ما را دوست داشت که با تلاش بازیکنان و کادرفنی موفق شدیم این سه امتیاز را در خانه در برابر تراکتور کسب کنیم. 

وی افزود: در بازی قبلی در برابر استقلال نیز باید نتیجه می‌گرفتیم و کمترین حق ما کسب یک امتیاز بود که نشد. برای همین در این بازی محکوم به برد بودیم که خدا را شکر با همدلی و تلاش بازیکنان و کادرفنی این امر محقق شد و تراکتور ار شکست دادیم.

کریمی در خصوص حواشی به وجود آمده در این بازی و درگیری رسول خطیبی با وی بیان کرد: من واقعا تعجب کردم چون اصلا با ایشان بحثی نکردم که برخی اینگونه آن را مطرح کردند. نمی‌دانم کدام یک از بازیکنان یا اعضای کادرفنی تراکتور بود اما چند باری که من روی زمین افتادم وی هی اعتراض می‌کرد و می‌گفت بلند شو. من تنها با آن فرد کمی بحث کردم. آقای رسول خطیبی انسان بزرگی است ایشان بازیکن ملی ایران هستند من به ایشان به هیچ وجه جسارت نخواهم کرد. من اصلا با آقای خطیبی بحثی نداشتم. خطاب من یکی از افراد روی نیمکت بود آقای خطیبی به من گفتند چه میگویی.  صدای من نیز به ایشان نمی‌رسید که بگویم من با شما نبودم. اگر ایشان از من ناراحت شدند عذرخواهی میکنم.

وی در مورد بازی بعدی این تیم با سایپا گفت: بازی با تیم های که در انتهای جدول قرار دارند و به دنبال بقا هستند همیشه سخت تر از بازی با تیم های است که در صدر جدول حضور دارند. چرا که این تیم‌ها با چنگ و دندان به دنبال آن هستند که در لیگ برتر بمانند. ما نیز اکنون در  شرایط خوبی به سر می‌بریم و به طور حتم در این بازی به دنبال برد خواهیم بود. سایپا نیز تیم خوبی ست و برای این تیم و آقای کمالوند آرزوی موفقیت میکنم.

کریمی در مورد شرایط پدیده بعد از حواشی که به وجود آمد اظهار داشت: خدا را شکر بعد از آن همه حاشیه تیم به شرایط خوبی رسیده است ولی خدا می‌داند اگر مهدی رحمتی نبود چه بلای بر سر تیم می‌آمد و اکنون در کجایی جدول قرار داشت. مسئولین استانی نیز  از تیم حمایت می‌کنند و خدا را شکر وضعیت خوب شده فقط امیدوار هستم وضع مالکیت تیم مشخص شود و از این سر درگمی خارج شویم. 

هافبک پدیده در پایان در مورد اینکه آیا فصل بعد در این تیم خواهد ماند گفت: تمام تمرکز ما روی 6 بازی باقی مانده است تا بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. بعد از آن شرایط را بررسی خواهم کرد و تصمیم خواهم گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز