خبرگزاری کار ایران

بازیکن محبوب فرهاد مجیدی برگ برنده رحمتی در پدیده

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۸۱۳

پدیده با درخشش کاپیتان خود موفق شد تراکتور را شکست دهد.

به گزراش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس پدیده مشهد در ورزشگاه امام رضا (ع) موفق شد با نتیجه 2 بر یک تراکتور را شکست دهد تا با 31 امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار بگیرد.

این پیروزی درحالی برای پدیده رقم خورد که شاگردان مهدی رحمتی با اخراج علی نعمتی در دقیقه 20 مجبور بودند 70 دقیقه ده نفر بازی کنند. با شروع نیمه دوم حسین مهربان در دقیقه 51 روی پاس زیبایی امین قاسمی نژاد موفق شد گل نخست این بازی را به ثمر برساند تا پدید یک بر صفر از تراکتور پیش بیافتد.

علی فتحی تعویض طلایی خطیبی 5 دقیقه بعد از ورود به زمین در دقیقه 70 موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند. اما در دقیقه 87 امین قاسمی نژاد از روی نقطه پنالتی موفق شد گل برتری پدیده را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تراکتور کند تا با دادن یک پاس گل و یک گل زده نقش مهمی در برتری پدیده در برابر تراکتور داشته باشد.

قاسمی نژاد که این روزها بازوبند کاپیتانی پدیده را بر بازو بسته است در نقل و انتقالات نیم فصل مورد توجه باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی قرار گرفته بود که علی رغم برگزاری چند جلسه با مدیران این باشگاه نتوانست لباس استقلال را برتن کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز