خبرگزاری کار ایران

بیدوف: ماندن در لیگ آسان نیست ولی از پس‌ آن بر می‌آییم/ خوشحالم گل من یک امتیاز به ذوب آهن داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۶۷۶

مهاجم صربستانی ذوب آهن موفق شد با گلزنی مقابل آلومینیوم مانع شکست تیمش شود.

دارکو بیدوف در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی ذوب آهن مقابل آلومینیوم اظهار داشت: ما یک بازی سخت مقابل تیم خوب آلومینیوم داشتیم و بازی با این تیم برای ما شرایط دشواری را رقم زد ولی با این حال عملکرد خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ساختیم که منجر به گل نشد و در نهایت به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادیم. فکر می‌کنم حق ما بیشتر از این بود.

وی در مورد ورودش به زمین و گلزنی برای ذوب آهن گفت: مربی تصمیم می‌گیرد من در چه زمانی وارد میدان شوم و خوشحالم توانستم با گلزنی به آلومینیوم کمک کنم و ذوب آهن با گل من یک امتیاز از این مسابقه گرفت. کارِ من این است که به تیم کمک کنم و خوشحالم که در این مورد موفق بودم، هر چند بهتر بود تیم پیروز می‌شد.

مهاجم صربستانی ذوب آهن در مورد کار سخت این تیم برای ماندن در لیگ هم خاطرنشان کرد: بله کار سختی داریم و اوضاع در جدول پیچیده است و هر چه جلوتر می‌رویم زمان کمتری در ادامه برای جبران در اختیار ما قرار خواهد گرفت و این کار ما را سخت‌تر خواهد کرد. ایمان دارم با وجود کار سختی که داریم موفق خواهیم شد که تیم را در مسابقات حفظ کنیم.

بیدوف در مورد اینکه برای فصل آینده چه تصمیمی دارد و اینکه آیا قصد دارد در ذوب آهن بماند یا نه، گفت: هنوز وقت آن نیست که من در مورد ماندن یا رفتن صحبت کنم. فصل هنوز تمام نشده و بازی‌های مهمی باقی مانده که تمرکز من روی آن است و وقتی فصل تمام شد در مورد این مسائل فکر می‌کنم و صحبت خواهیم کرد و تصمیم می‌گیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز