خبرگزاری کار ایران

وحید فاضلی: داوران ما در مدیریت بازی مشکل دارند/ خطیبی در تراکتور رنسانس کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۶۴۲

مربی پدیده از زحمات بازیکنان این تیم تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی مربی تیم پدیده بعد از پیروزی در برابر تراکتور در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازیکنان تیم ما واقعا امروز تلاش مثال زدنی داشتند. زحمت کشیدند، واقعا من و کادرفنی و همه مجموعه تیم از آن ها تشکر می کنیم. امیدوارم بتوانیم زحمت آنها را جبران کنیم.

وی افزود: از دقیقه 20، 10 نفره شدیم و تراکتور سیستمش را  در این مسابقه عوض کرده بود. بازی پایاپای بود و بعد از اخراج بازیکن ما، حریف فشار زیادی وارد کرد ولی گل اول را زدیم و 10 نفره  هم گل خوردیم اما بازیکنان ما می‌خواستند که برنده شوند.  واقعا به تیم تراکتور خسته نباشید می گویم آنها زحمت کشیدند. خطیبی رنسانسی در تراکتور ایجاد کرده است. ما هم زحمت کشیدیم و می خواستیم برنده شویم. تعطیلی لیگ به ما ضربه زد و 2 باخت آوردیم. 

مربی پدیده در مورد داوری مسابقه خاطر نشان کرد: در مرحله اول از داوری لطمه خوردیم وقتی داور در دقیقه 10 کارت زرد می‌دهد، 5 دقیقه بعد ممکن است بازیکن اخراج شود نه فقط بازیکن ما بلکه بازیکن حریف هم همین شرایط را داشت. باید ببینم نظر کارشناسان چیست ولی آن صحنه کارت قرمز نداشت. در مورد پنالتی خودمان هم باید کارشناسان داوری نظر بدهند اما پدیده در این فصل از داوری آسیب دیده است و برآیند داوری به ما آسیب زده است.

وی خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم مسایل غیر فوتبالی در نتایج ما دخالتش به صفر برسد. همه آنها مسایل داوری نیست. داوران ما در مدیریت بازی مشکل دارند و عرب براقی داور جوانی است.  ایرادهایی در مسابقات  مثل بازی ما با استقلال نباید پیش بیاید و  منجر به فنا شدن تیم‌هایی مثل تیم خصوصی ما شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز