خبرگزاری کار ایران

پیش نمایش روزانه یورو 2020: آغاز یک هشتم نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۵۷۵

مرحله حذفی با هدف رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی با ولز، دانمارک، ایتالیا و اتریش آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرحله حذفی یورو 2020 از روز شنبه(امروز) آغاز می‌شود، در حالی که ولز در مقابل دانمارک و ایتالیا برابر اتریش قرار می‌گیرد تا این چهار تیم شانس حضورشان در دور بعدی را امتحان کنند.

ساعت 20:30: ولز و دانمارک (آمستردام)

هیچ یک از این دو تیم به عنوان مدعی کسب عنوان قهرمانی شناخته نمی‌‌شوند اما رویارویی آنها در آمستردام این مسابقه را یک بازی جذاب خواهد کرد. ولز در این مرحله در سال 2016 تلاش کرد تا ایرلند شمالی را بدرقه کند قبل از اینکه در یک چهارم نهایی مقابل بلژیک قرار بگیرد. 

البته دانمارک در سال 1992 آخرین افسانه یورو را تشکیل داده بود. قربانیان آنها برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی فرانسه، هلند و در فینال، آلمان بودند، در حالی که آنها در مرحله گروهی مقابل سوئد شکست خوردند و با انگلیس به تساوی رسیدند. با این حال، آن‌ها شکل نهایی خود را در گروه پیدا کردند و امیدوار هستند که تاریخ در اینجا تکرار شود.

آمار کلیدی: ولز در هشت بازی گذشته این دو تیم فقط پنج گل به ثمر رسانده است. از زمان قهرمانی در مسابقات در سال 1992، دانمارک در دو مسابقه یورو پیروز نشده است.

23:30: ایتالیا و اتریش (لندن)

در دومین بازی امروز، ایتالیا به عنوان یکی از تیم‌های مورد علاقه کسب عنوان قهرمانی در ورزشگاه ومبلی به مصاف اتریش خواهد رفت. آتزوری‌ها در 13 دیدار گذشته بین دو تیم شکست نخورده‌اند و حتی در چهار دیداری که در جام جهانی مقابل هم قرار گرفته‌اند، پیروز از زمین خارج شده‌اند. تیم مانچینی در مسابقات امسال قدرتمند ظاهر شده است و از آنها به عنوان برنده بازی امشب یاد می‌شود اگرچه اتریش برای خود مکان‌های برجسته‌ای تعیین کرده است.

آنها با پیروزی مقابل مقدونیه شمالی و اوکراین جواز صعود به عنوان یکی از تیم‌های دوم دور گروهی در این مرحله ایستاده‌اند. فلوریان گریلیچ، هافبک اتریش می‌گوید: "ما قبلاً به چیزی تاریخی دست یافته ایم؛ چرا نباید ادامه دهیم؟" 

آمار کلیدی: ایتالیا در 11 مسابقه بین المللی اخیر خود بدون دریافت گل پیروز شده و در 30 بازی شکست نخورده است. اتریش در فینال‌های 2008 و 2016 فقط یک گل به ثمر رساند - آنها در یورو 2020 چهار بار موفق به گلزنی شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز