خبرگزاری کار ایران

داستان بلیند، اریکسن را امیدوار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۵۴۶

مدافع آژاکس پس از مشکلات قلبی دستگاه دفیبریلاتور نصب کرده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال هلند در آستانه دیدار مرحله یک هشتم نهایی برابر جمهوری چک در یورو 2020 در روز یکشنبه است و هواداران این تیم امیدوار هستند تا به دور بعدی صعود کنند. بسیاری از طرفداران لاله‌های نارنجی امیدوار هستند که آنها تا نیمه نهایی حداقل پیش بروند.

یکی از بازیکنان تیم فرانک دی بوئر دالی بلیند است که در آخرین ماجراجویی بزرگ هلند در مسابقات بزرگ حضور داشت و در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل سوم شد. سفر بلیند به تورنمنت تابستانی یورو یک سفر ساده نبوده، این مدافع حادثه‌ای مشابه آنچه برای هم تیمی سابق خود در آژاکس یعنی کریستین اریکسن اتفاق افتاده را تجربه کرده است.

این هافبک دانمارکی یک هفته قبل پس از عمل جراحی بیمارستان را ترک کرد که در آن پزشکان یک دستگاه دفیبریلاتور - احیا کننده قلب (ICD) - را در بدن او کاشتند تا از بروز چنین حادثه‌ای در آینده جلوگیری کند. 

پس از اینکه به ستاره هلندی در سال 2019 گفتند که مشکلاتی در قلب وی شناسایی شده است که بعداً برطرف شد، آنچه برای اریکسن اتفاق افتاد، مشکلات و میزان شکننده بودن زندگی را به بلیند یادآوری خواهد کرد. بلیند بعد از حادثه مشابه برای اریکسن گفت: "همه به من گفتند که دیگر تمام شده و دیگر نمی‌توانم فوتبال بازی کنم. به جایگاهی که الان هستم نگاه کنید. به همین دلیل از همه می‌خواهم اریکسن را در آرامش رها کنند."

بلیند، 31 ساله ، به مدت دو سال پیوند ICD انجام داده است. با این حال ، او در تابستان گذشته در هنگام بازی در آژاکس پس از نقص در پیوند ICD، در جریان یک بازی دوستانه برابر هرتابرلین نتوانست به بازی ادامه بدهد. او به تنهایی قادر به ایستادن و بیرون رفتن از زمین بود و پس از آزمایش‌های مختلف به وی اجازه دادند، تمرین و بازی را از سر بگیرد.

مدافع آژاکس فصل گذشته 34 بار در سطح باشگاهی بازی کرد و همچنین در تیم ملی هلند هم حضور داشت. بلیند خاطرنشان کرد: "هیچ دلیلی وجود نداشت که من نتوانم در بالاترین سطح بازی کنم، مهمترین چیز این است که از نظر ذهنی آزاد باشم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز