خبرگزاری کار ایران

پاشایی: سه امتیاز بازی با سایپا حق ماست / بازی سختی با نفت داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۹۰

مربی تیم پیکان در نشست خبری درباره دیدار با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، 

حسین پاشایی در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: فکر می‌کنم با یک تیم خوب و با شخصیت بازی داریم. تیمی هستند که مقابل تمام تیم‌های بالای جدول نتایج خیلی خوبی گرفتند. شخصیت این تیم از سال گذشته با کادرفنی قوی و بازیکنان خوب شکل گرفته است. پشتوانه خوب بسیار مردمی در شهر مسجد سلیمان دارند. روی نقاط قوت و ضعف رقیب در این تعطیلات تمرکز کردیم. امیدواریم با جوانانی که در اختیار داریم یک رتبه خوب و قابل قبول برای باشگاه کسب کنیم. 

پاشایی در پاسخ به این سوال که با کادرفنی فکری به همراه تیم استقلال رو به رو شدند، گفت: در اینجای فصل همه تیم‌ها از هم شناخت دارند، آقای فکری قبلاً سرمربی تیم استقلال بودند و این تیم و تفکرات با نفت قابل قیاس نیست اما برای این بازی سخت آماده هستیم تا خودمان را به رده‌های بالای جدول نزدیک کنیم.

او ادامه داد: خیلی امیدواریم سه امتیاز بازی سایپا را با رای کمیته استیناف که به آنها ایمان داریم و سالم هستند، البته تمامی اعضای فدراسیون و کمیته انضباطی هم سالم و درست‌کار هستند، از نظر ما رای کمیته انضباطی ناعادلانه بود، اگر سه امتیاز بازی سایپا را که حق ماست به ما بدهند و با سه امتیاز بازی فردا جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم بود. فکر کنم یکی از خوبی‌های لیگ امسال این است که تا پایان فصل مشخص نیست کدام تیم صعود و سقوط می‌کند.

او درخصوص رای کمیته استیناف گفت: منتظریم که رای صادر شود، هر هفته این امر را در نظر می‌گیرند، در بازی سایپا همه دیدند که سه امتیاز حق مسلم ماست و خیلی امیدواریم که رای استیناف عادلانه و قایل قبولی برای فوتبال ما باشد که در لیگ برتر سابقه نداشته یک بازی سه بر صفر شود. امیدواریم رتبه خوبی را با سه امتیاز بازی فردا و بازی سایپا، جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

او همینطور درباره بازی‌های دوستانه پیکان در تعطیلات لیگ برتر گفت: بازی‌های خیلی خوبی را با تیم‌های بزرگ و مطرح انجام دادیم و تیم ما از لحاظ برای ادامه فصل آماده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز