خبرگزاری کار ایران

ایرج اقلیمی: امیدوارم یک اردوی برون مرزی پیش از المپیک داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۸۹

سرمربی تیم ملی آبهای آرام گفت: با توجه به گرمای هوای تهران به دنبال برگزاری یک اردو در شرایط آب و هوایی مناسب‌تر هستیم.

به گزارش ایلنا، ایرج اقلیمی در گفت‌وگو با فدراسیون قایقرانی درباره تمرینات علی آقامیرزایی برای المپیک اظهار کرد: تمرینات را با فشار بالا دنبال می‌کنیم اما هوای بسیار گرم تهران شرایط را کمی سخت کرده و برای انجام با کیفیت‌تر تمرینات نیاز داریم در محلی با آب و هوای مناسب‌تر اردو را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: برای برپایی اردو مذاکراتی با چند کشور داشتیم اما به دلیل همه‌گیری کرونا موافقت نداشتند. فدراسیون مکاتباتی با کشور آذربایجان داشته و احتمال دارد یک اردو در این کشور داشته باشیم.

وی درباره هدف‌گذاری برای حضور در المپیک بیان کرد: به هر حال هدف ما حضور در فینال B است که البته کار بسیار دشواری است و باید بهتر از این تمرین کنیم. به نظرم در این شرایط کسب سهمیه علی آقامیرزایی کار بزرگی بود که انجام شد و حالا که این سهمیه به دست آمده تلاش می‌کنیم نتیجه قابل توجهی در المپیک داشته باشیم.

اقلیمی افزود: برای اینکه نتیجه مد نظر را داشته باشیم باید تایم را ۴ تا ۵ ثانیه کاهش دهیم که در این زمان باقی‌مانده کار راحتی نیست اما تلاش می‌کنیم در این شرایط بهترین نتیجه را داشته باشیم. به نظرم حضور در فینال B با در نظر گرفتن همه شرایط و نتایج ادوار گذشته نتیجه خوبی باشد.

سرمربی تیم ملی آبهای آرام همچنین گفت: علی تمرینات خوبی را دنبال می‌کند اما گرمای هوا کمی اذیت می‌کند و اگر بتوانیم تنوعی در محیط تمرینی نیز داشته باشیم به روحیه و انگیزه او بیشتر کمک می‌کند. امیدوارم این شرایط رقم بخورد و بتوانیم نتیجه در خوری برای مسابقات به دست بیاوریم.

دسته‌بندی‌ها

    اسلالوم

    پاراکانو

    دراگون بوت

    رفتینگ

    روئینگ

    کانوپولو

    کانوینگ

    بادبانی و کایت‌بردینگ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز