خبرگزاری کار ایران

سه امتیاز بازی با پیکان نباید به حساب سایپا واریز می‌شد

ابراهیم‌زاده: بازیکنان اگر پیشنهادی هم دارند نباید اجازه دهند روی تمرکزشان تاثیر بگذارد/ خطر سقوط فشار سنگینی روی تیم ما ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۴۶

مدافع تیم ذوب آهن در مورد تساوی مقابل آلومینیوم صحبت کرد.

مسعود ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل آلومینیوم اظهار داشت: بازی سختی بود ولی فکر می‌کنم در مجموع عملکرد قابل قبولی داشتیم و متاسفانه در نتیجه گیری بدشانس بودیم و مزد بازی خوبمان را نگرفتیم. یک گل روی حرفه‌ای گری تیم حریف وارد دروازه‌مان شد و موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آن استفاده نکردیم و در نهایت توانستیم به بازی برگردیم و حداقل یک امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: با اینکه حق ما در این بازی سه امتیاز بود ولی به هر حال تا دقایق پایانی از حریف عقب بودیم و ممکن بود شکست بخوریم و شرایطمان در آن صورت در جدول خیلی سخت تر از الان می‌شد ولی همین یک امتیاز هم ممکن است در پایان فصل به کار تیم ما بیاید و می‌شود گفت از این نتیجه هم راضی هستیم و هم ناراضی.

مدافع چپ ذوب آهن در مورد شرایط سخت این تیم در جدول هم توضیح داد: متاسفانه اوضاع خوبی نداریم و خطر سقوط را احساس می‌کنیم و همین موضوع فشار و استرس شدیدی روی بازیکنان ایجاد کرده که کاملاً مشهود است و ما به شدت تحت فشار هستیم و وضعیت‌مان برای مثال با تیمی مثل آلومینیوم قابل مقایسه نیست که با آرامش خاطر و بدون استرس بازی می‌کردند.

ابراهیم زاده در مورد کار سخت ذوب آهن برای ماندن در لیگ هم توضیح داد: بله شاید روی جدول کارمان سخت باشد ولی چند بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم و در 6 بازی باقی مانده هم 4 بازی داخل خانه داریم و از این جهت کارمان کمی سبک تر است و حتم دارم می‌توانیم با دو برد متوالی از این شرایط خارج شویم.

وی در مورد تقابل هفته آینده با تراکتور گفت: تراکتور تیم خوبی است و تیم خودم بوده و سال‌ها در این تیم بازی کردم و از این تیم به فوتبال ایران معرفی شدم و از طرفی تیم شهر خودم و هم شهریان خودم است و برایشان آرزوی موفقیت دارم ولی در حال حاضر بازیکن ذوب آهن هستم و به این تیم تعصب دارم و به چیزی جز موفقیت تیم فکر نمی‌کنم.

مدافع ذوب آهن در مورد تاثیر حکم کمیته استیناف در مورد بازی پیکان - سایپا که تاثیر زیادی در معادلات جدول دارد هم خاطرنشان کرد: من قبلاً هم گفتم اتفاقی که در بازی افتاد ارتباطی به سایپا نداشت و اگر می‌خواهند امتیاز را از پیکان کم کنند چرا باید به سایپا بدهند؟ اگر بازیکن محروم و سه کارته و دوپینگی در زمین بود این درست بود مثل اتفاقی که در تیم ملی امید برای ما رخ داد و کامیابی‌نیا را نمی‌دانستیم و کادرفنی به او بازی داد و 3-0 شد ولی این موضوع کاملاً متفاوت است. کم کاری در اینجا بر عهده ناظر بازی بوده است و شاید یک سرمربی بخواهد 10 تا تعویض انجام دهد مگر باید به او اجازه دهند؟ امیدوارم استیناف حکم را تغییر دهد ولی ما تمرکزمان روی نتایج تیم است و خیلی روی این موضوع تمرکز نمی‌گذاریم.

ابراهیم زاده در مورد شایعات نقل و انتقالات بازیکنان این تیم و تاثیر روی تمرکز آنها هم گفت: همیشه این شرایط بوده و وقتی به 6-7 هفته پایانی لیگ نزدیک می‌شدیم تیم ها با بازیکنان مورد نظرشان صحبت می‌کردند. من اطلاعی از پیشنهاد بازیکنان ذوب آهن ندارم و فقط در رسانه‌ها آن را می‌خوانم ولی اگر یک بازیکن پیشنهادی هم دارد نباید اجازه دهد روی تمرکزش تاثیرگذار باشد و همه تمرکزش روی تیم باشد و آخر فصل اگر خواست و شرایطش بود جدا شود و به تیمی که می‌خواهد برود. من نمی‌دانم بازیکنان ذوب آهن تمرکزشان را از دست داده اند یا نه ولی چنین احساسی نداشتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز