خبرگزاری کار ایران

دوست دارم فرانسه قهرمان یورو شود

آرش رضاوند: مدیریت به ما قول‌هایی داده ولی هنوز دریافتی نداشتیم/ برای آقا فرهاد در زمین همه کار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۱۵۹

هافبک تیم استقلال در مورد برتری مقابل گل گهر و شرایط این تیم صحبت کرد.

آرش رضاوند هافبک تیم استقلال در گفت‌وگو با ایلنا پس از برد تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و در همان نیمه اول  کار را تمام کردیم. این سه امتیاز برای ما بسیار حیاتی بود و خدا را شکر که به این مهم دست پیدا کردیم. مهمترین مساله این است که این بردها تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد:‌ تیم گل گهر هم در این بازی عملکرد خوبی داشت اما تیم ما به دنبال کسب سه امتیاز بود ما حتی موقعیت‌های دیگری در این بازی داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم به هر حال فکر می‌کنم عملکردمان در دیدار مقابل گل‌گهر راضی‌کننده بود.

هافبک استقلال درباره اینکه آیا مشکلات استقلال کمتر شده است یا خیر گفت: پرداختی که صورت نگرفته است اما قول‌هایی داده‌اند و فکر می‌کنم به زودی این اتفاق بیفتد.

رضاوند درباره اینکه مجیدی این روزها از جیب خودش به بازیکنان پاداش می‌دهد افزود: این کار آقا فرهاد باعث شده بازیکنان از لحاظ انگیزشی شرایط بهتری داشته باشند و ما برای آقا فرهاد در زمین همه کار می‌کنیم تا استقلال برنده شود.

رضاوند درباره اینکه دربی حساس پایتخت نزدیک است ادامه داد: ‌خیلی زود است که بخواهیم در خصوص دربی صحبت کنیم ما هنوز سه بازی تا دربی زمان داریم و ابتدا باید در این بازی‌ها به موفقیت برسیم به وقتش در خصوص دربی هم صحبت خواهیم کرد.

هافبک استقلال در خصوص اینکه دوست دارد کدام تیم قهرمان یورو 2022 شود گفت: دوست دارم فرانسه تیم محبوبم قهرمان یورو شود و امیدوارم که این اتفاق بیفتد فرانسه تیم بسیار خوبی است و بازیکنان توانمندی هم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز