خبرگزاری کار ایران

مهدی پور: بازیکنان و کادرفنی استقلال تنها هستند / مدیرعامل ما کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۱۲۵

هافبک تیم استقلال تهران پس از بازی با گل گهر سیرجان با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدی پور پس از بازی مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی سختی بود، گل گهر تیم خوبی بود و قبل از بازی هم می‌دانستیم که بازی سختی است اما خداراشکر سه امتیاز بازی را به دست آوردیم که خیلی حساس بود.

مهدی پور درخصوص پاداش مجیدی به بازیکنان گفت: بله، آقا فرهاد بازی قبلی 10 میلیون تومان از جیب‌شان پاداش دادند و این بازی هم 20 میلیون تومان از جیب‌شان هزینه کردند؛ ما فقط می‌توانیم بگوییم "دمش گرم" ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که محبت‌های آقا فرهاد و هواداران که در استادیوم کنارمان نیستیم جبران کنیم ولی یک مقداری حساس است.

هافبک تیم استقلال درباره صحبت‌های محمدحسین کنعانی زادگان گفت: به نظرم این اصلا چیز خوبی نیست که آنها راجع ما صحبت کنند و ما راجع به آنها صحبت کنیم. به نظرم حسین هم تمرکز را بیشتر روی تیم خودشان بگذارد و ما هم مشکلات خودمان مشخص است. بازی قبلی گفتیم که ما مشکلات مالی زیادی داریم اما حداقل چیزی که نیاز داریم این است که امکانات اولیه، رختکن خوب، زمین تمرین خوب، باشگاه بدنسازی خوب داشته باشیم. 

او ادامه داد: به نظرم در این جبهه که ایستاده‌ایم یک مقداری تنها هم هستیم دیگر؛ وقتی سرمربی تیم می‌آید برای اینکه به بچه ها روحیه بدهد از جیب هزینه می‌کند.

مهدی پور درباره نقش هیات مدیره گفت: من بقیه بچه‌ها را خبر ندارم ولی شخصا خبر ندارم. اصلا هیات مدیره ما کجا هستند و چه کار می‌کنند؟ مدیرعامل کجاست؟ اصلا ما این عزیزان را نمی‌بینیم و اصلا کنار ما نیستند. ما بازیکنان و کادرفنی هر روز همدیگر را می‌بینیم و امروز در این جبهه که هستیم الان بازیکنان و کادرفنی یک طرف تنها هستند.

او درباره یک گل و یک پاس گل در این مسابقه هم گفت: قطعا در هر بازی تلاش می‌کنم به امید خدا بتوانم به تیمم کمک کنم و گلی که من زدم یا هر گلی که بچه ها بزنند تلاش تمام تیم است؛ گلی که زدم روی یک کار تیمی خوب و خفن بود که خیلی به نظرم گل خوشگل و خفنی بود.

مهدی پور خطاب به هواداران همچنین گفت: هواداران واقعیت را می‌بینند، می‌بینند که تیم تلاش می‌کند و با این همه مشکلاتی که داریم بچه‌ها زحمت می‌کشند، هواداران این را درک می‌کنند و همیشه کنارمان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز