خبرگزاری کار ایران

ز سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنیم VAR را به فوتبال ایران بیاورند

الهویی: داور یک گل را به استقلال هدیه داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۱۰۴

مربی تیم گل گهر سیرجان به داوری بازی برابر استقلال تهران اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، سعید الهویی پس از شکست تیم گل گهر مقابل استقلال تهران اظهار داشت:‌ اول به تیم استقلال تبریک می‌گویم به کادرفنی وهمینطور بازیکنان این تیم. ما از بزرگتران‌مان چیز قشنگی یاد گرفتیم و آن هم ادب و اخلاق است و از واژه‌های کودکانه استفاده نمی‌کنیم. ما به این عزیزان تبریک می‌گوییم و در ادامه برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم.

او با اعتراض به روند داوری مسابقه گفت: روی صحنه گل اول و روی پنالتی نیمه دوم برای ما خیلی سنگین است. زمانی شما کیفیت فنی کمی دارید و نمی تواند بازی را کنترل کنید که شکست می‌خورید اما ما در روزی که کیفیت خوبی داشتیم، شکست خوردیم. گل اول را داور به آنها هدیه داد و در سایر دقایق بازی داور روی نتیجه تاثیرگذار بود.

الهویی اضافه کرد: در بازی فصل گذشته روی همین دروازه خطای دیاباته گرفته نشد و خطای تمارض مهدی قایدی گرفته شد؛ به این صحنه ها عادت کردیم! قبل از بازی گفته بودیم از آقای عزیزی خادم درخواست کردیم از باشگاه‌ها پول دریافت کنید و VAR بیاورد. اتفاقاتی می افتد که فوتبال را از فضای عادلانه خارج می کند. فوتبال ما باید VAR داشته باشد تا عدالت در فوتبال ما حکم فرما شود.

الهویی در نشست خبری گفت: در بخشی از بازی‌ها تمرکزمان را از دست دادیم که منجر به گل شده است و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. در دقیقه 2  یک فرصت عالی گلزنی را از دست دادیم، در چنین مسابقه‌ حساسی با استقلال وقتی این فرصت از دست می رود لطمه می‌خوریم. قبل از مسابقه گفتیم که باید تمرکز داشته باشیم اما در لحظاتی از مسابقه تمرکزمان را از دست دادیم. از نظر فنی، کنترل   بازی، مالکیت بازی و برتر از حریف بودیم.

او ادامه داد: برد استقلال با اشتباه داوری رقم خورد. چه پنالتی که برای ما گرفته نشد و چه خطایی که منجر به گل اول استقلال شد. نمی‌خواهیم برد استقلال را لوث کنیم و به کادرفنی، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می‌گوییم. زمانی تیمی تلاش می‌کند و براساس شرایط فوتبالی بازنده می‌شود اما امشب بر اساس شرایط غیر فوتبالی بازنده شدیم. اشتباهات داوری فصل گذشته نیز علیه ما بود و باز هم در این فصل از اشتباه داوری ضربه خوردیم. از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنیم که VAR را به فوتبال ایران بیاورند. تیم‌هایی مثل ما که از داوری ضربه می خورند خواستار آوردن VAR  هستند اما تیم هایی که از اشتباه داوری ضرر نمی‌کنند به دنبال VAR نیستند.

او درباره غیبت امیرقلعه نویی در نشست خبری گفت: برخی تیم‌ها آنالیزور خود یا حتی فردی خارج از کادرفنی را به نشست خبری می‌فرستند و گاهی هم نشینان میهمانی شبانه‌شان را به نشست خبری می فرستند. حداقل قلعه نویی دستیار اولش را به نشست خبری می‌‌فرستد. اگر تیم‌های دیگر قول بدهند سرمربی خود را به نشست خبری بفرستند ایشان اولین نفری خواهند بود که در نشست خبری حاضر می شوند.

الهویی در مورد اینکه گل اول استقلال درست بود و توپ از خط دروازه عبور کرده بود گفت: بین دو نیمه به کمک داور هم گفتیم توپ از خط دروازه عبور کرده اما ما به خطایی که منجر به گل شد معترض هستیم زیرا خطایی رخ نداده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز