خبرگزاری کار ایران

مصطفوی: مستحق برد بودیم؛ سه روز یکبار بازی می‌کنیم و فشار زیادی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۱۰۲

مربی تیم استقلال درخصوص مصاف با گل گهر سیرجان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صالح مصطفوی پس از برتری استقلال مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: درباره مشکلات در اندازه کافی صحبت شده و ما باید به بازی‌ها بپردازیم. درباره بازی باید بگویم که استراحت ما نسبت به سایر تیم‌ها کمتر بود و تیم ما فردا می توانست فردا بازی کند و بازی بعدی دهم باشد اما به هر دلیلی هر سه روز یکبار بازی می‌کنیم و خیلی فشار وجود دارد. اینکه در بحث مالکیت توپ از حریف کمتر بودیم به خستگی بازیکنان بستگی داشت اما ریکاوری می‌کنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم.

او ادامه داد: بازیکنان ما انسان‌های شریفی هستند که در شرایط نابرابر در هر شرایطی تلاش می‌کنند و در موقعیت دفاعی به غیر از یک موقعیت، موقعیت گل جدی به حریف ندادند. موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و یک توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند. 

مربی استقلال اضافه کرد: ما هنوز شش بازی دیگر داریم، فاصله امتیاز مناسبی ایجاد شد اما شش بازی دیگر داریم، بازی حساس مستقیم با آلومینیوم، نساجی، سپاهان، تراکتور داریم. هنوز هیچ چیز تمام نشده است و حداکثر تلاش ما این است که با وجود همه مشکلات نتایج درخور نام و شان باشگاه بزرگ استقلال کسب کنند.

صالح مصطفوی در نشست خبری پس از بازی مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: خداراشکر میکنیم بازی سختی بود که توانستیم با کسب سه امتیاز و بدون گل خورده از بازی خارج شویم. بچه ها زحمت کشیدند و تلاش خوبی داشتند که با تدابیر آقای مجیدی موفق شدیم بازی را ببریم.

او درباره برنامه‌های کادرفنی استقلال گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم، آقای مجیدی برای هر بازی استراتژی خاص آن را بکار می‌گیرند و برای بازی بعدی مقابل آلومینیوم هم باید تا روز بازی منتظر بمانیم تا ببینیم که از چه برنامه‌ای استفاده خواهند کرد.

مربی تیم استقلال درباره مصدومیت نادری گفت: هنوز با پزشک تیم صحبت نکردم و نمیدانم که مصدومیتش چگونه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز