خبرگزاری کار ایران

ربیعی: با برنامه بودیم و بازی را تحت کنترل داشتیم/ کمترین موقعیت را به پرسپولیس دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۰۶۷

سرمربی تیم مس در مورد تقابل با پرسپولیس و شکست مقابل این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،  محمد ربیعی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس حضور یافت و در خصوص بازی گفت: به تیم پرسپولیس و مجموعه کادرفنی و هوادارانش تبریک عرض میکنم و خدا قوت به بازیکنان خودمان می‌گویم که با برنامه بازی کردند و مسیر بازی را تحت کنترل داشتند. بازی‌هایی که از پرسپولیس دیدم باوجود کیفیت این تیم، کمترین موقعیت را به این تیم دادیم. پرسپولیس هجومی است و هر بازی موقعیت دارد اما ما کمتر فرصت دادیم و خودمان هم چند فرصت داشتیم. نیمه اول سلیمانی یک تک به تک داشت و نیمه دوم یک توپ دیگر را می‌توانست بهتر بزند و ضربه سر آقای قاضی و موقعیت های دیگری که در جلوی محوطه جریمه قطع شدند.

وی افزود: می‌دانستیم اگر در مقابل پرسپولیس یک لحظه غفلت کنیم همان لحظه می‌تواند باعث به ثمر رسیدن گل حریف بشود. باتوجه به روش جدید بازی مان، یک اشتباه در سوییچ بازی باعث شد گل بخوریم. خودم از نحوه بازی تیم، تلاش و نظم و برنامه تاکتیکی تیم رضایت داشتم و بیش از گذشته به این تیم امیدوار هستم. بچه ها یک تیم واحد هستند و امروز هم تلاش کردند مقابل فینالیست آسیا فوتبال خوبی از خودشان نشان دهند.

ربیعی در مورد داوری عنوان کرد: این سوال را پاسخ نمی‌دهم چون بعضی وقت‌ها داوران باهم ارتباط دارند و بعضی وقت ها سیستم رادیویی قطع است. امیدوارم حالا که ما سیستم وی ای آر نداریم، سیستم رادیویی کلیه داوران در همه مسابقات وصل باشد تا داوران بهم کمک کنند. این که چرا در رفسنجان اینطور می‌شود، فکر کنم من صلاحیت پاسخ ندارم. به داوران خسته نباشید می‌گوییم در چند صحنه اختلاف نظر داریم اما فکر کنم تلاششان را کردند تا قضاوت عادلانه داشته باشند. 

او در پایان اظهار داشت: بازی پرسپولیس برای ما تمام شد و از این لحظه تمرکزمان را برای بازی بعدی خواهیم گذاشت. برای خودم از بازی سپاهان تا این بازی یک پرش تیمی و تاکتیکی بوده است. درست است که بازی را واگذار کردیم اما واکنش بازی ما واکنش درستی بود. تیمی که پنج گل از سپاهان خورد و دوران نامطلوبی را پشت سر گذاشتیم، الان روند مثبتی داریم و قطعا به خاطر تلاشی که برای صعود تیم به لیگ برتر داشتیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم که قطعا در لیگ برتر حفظ کنیم و در یک رتبه در خور، شأن باشگاه، شرکت و مردم عزیز رفسنجان را هم نگه داریم.

محمد ربیعی درباره زمین بازی گفت: فکر کنم زمین هم یک مقدار باعث شد نقد تیمهای حریف هم بوده و امیدوارم با همت مسئولان امر، ما هرچه سریعتر ما صاحب زمین طبیعی خوب شویم چون من هم سبک بازی تیمم در این زمین به اجرا نمی‌رسد. اما فعلا امکانات شهری ما اینطور است اما میدانم تلاش می‌کنند تا این اتفاق صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز